سرپرست فرمانداری ایذه گفت: حداکثر تا پایان فروردین ماه سال آینده یک دستگاه اتوترانس جهت تقویت برق بخش سوسن تهیه و اختصاص یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز - نبوتی گفت: مقرر گردید حداکثر تا پایان فروردین ماه سال آینده یک دستگاه اتوترانس جهت تقویت برق بخش سوسن تهیه و اختصاص یابد.

او گفت: حداکثر تا پایان سال جاری شرکت برق استان با تهیه و تامین کنتور و کابل مورد نیاز، کلیه تعهدات اداره برق نسبت به مشترکان را اجرا و کنتور‌های تک فاز و سه فاز مورد نیاز شهرستان تهیه و واگذار گردد.

نبوتی گفت: به منظور افزایش ظرفیت و رفع کمبود برق روستاها، تا قبل از آغاز فصل گرما خط رینگ و فیدر خروجی به سمت پیان احداث و تکمیل گردد.

سرپرست فرمانداری ایذه گفت: با توجه به نیازمندی بالای شهرستان، شرکت توزیع برق استان، نسبت به تأمین روشنایی معابر، مساعدت ویژه به عمل آورد.

به گفته معاون بهره برداری سد ونیروگاه کارون ۳ از فعالیت نیروگاه در شرایط پیک برق کشور می‌توان به تولید روزانه ۲۰ هزار مگاوات است که بسیار خوب بوده و برقرسانی به کشور را انجام می‌دهد.

او گفت: هدف از پروژه سد نیروگاه کارون ۳ کنترل سیلاب‌های محلی و منطقه‌ای و کمک به تولید انرژی برق آبی کشور به میزان ۴ گیگابات ساعت است.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.