جانشین سپاه امیرالمومتین (ع) استان ایلام گفت: خدمتگزاری گروه‌های جهادی در مناطق محروم در تاریخ کشور بی نظیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -  سردار قدرت الله کریمیان  در مراسم انتخابات مجمع گروه‌های جهادی استان ایلام گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه و الگوی زن کامل و نماد زن مسلمان بوده و در جهان تا کنون چنین الگویی که سعادت دنیوی و اُخروی را برای بشر خلق کند جزء آن حضرت وجود ندارد.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام فاطمه (س) را بانوی دو عالم نامید و گفت: زنان ایران اسلامی و زنان جهان اسلام افتخار آن را دارند که چنین الگویی را در جهان دارند.

کریمیان سپس به نقش بسیج سازندگی اشاره و گفت: درشرایطی که کشور به وابستگی تام به اجانب وابسته بود، انقلابی ظهور کرد که ضمن اعلام استقلال و "توانستن" خود خالق توانمندی‌های فرآوانی در حوزه‌های مختلف شد و پایان سیطره استکبار را اعلام کرد.

او به شاخص‌های بعد و قبل از انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امروز شاخص‌های پیشرفت و ترقی و توانستن و تلاش و قرار گرفتن در اوج عزت و اقتدار قابل قیاس با گذشته نیست و به یُمن این انقلاب امروز استکبار جهانی نیز در مقابل اراده بانیان و حامیان و جانسپاران انقلاب اسلامی به زانو در آمده است.

جانشین سپاه امیرالمومتین (ع) استان ایلام، تشکیل گروه‌های جهادی را به عنوان یک رویکرد مهم تلقی کرد گفت: بسیاری از مشکلات مردم توسط گرو‌های جهادی برطرف شده است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: گروه‌های جهادی که مشغول خدمت رسانی، محرومیت زدایی و ساخت و ساز در مناطق محروم هستند از اجر معنوی برخوردار و خدمت بی منت آنان مورد رضایت خداوند و مردم است و چه بهتر از این که خدمتگزاری مردم نصیب انسان شود و آن خدمتگزاری اجر اخروی نیز داشته باشد.

کریمیان گروه‌های جهادی را تلاشگران عرصه خدمت به صورت شبانه روزی عنوان کرد و گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی به خصوص در سال‌های اخیر که درگیر همه‌گیری ویروس کرونا بودیم گرو‌های جهادی توانستند صحنه‌های زیبا و به یاد ماندنی، در راه خدمت به مردم خلق کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.