عملیات اجرایی ۶۸ پروژه بخش کشاورزی افتتاح می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : عملیات اجرایی ۶۸ پروژه بخش کشاورزی در استان در دهه فجر امسال افتتاح و آغاز می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- شهریار قاسمی گفت : پروژه‌ها با اعتبار بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۲۶ نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه دهه فجر امسال ۳۸پروژه عمرانی و ۲۹ پروژه تسهیلاتی در کرمانشاه افتتاح و عملیات اجرایی یک پروژه در حوزه آب و خاک در استان آغاز خواهد شد.

 ۳۸ پروژه عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر به بخش آب و خاک اختصاص دارد، برای اجرای این پروژه‌ها ۹میلیارد و ۲۷۴میلیون تومان -سه میلیارد و ۲۷۱ میلیارد تومان سهم مجری و شش میلیارد تومان اعتبار دولتی- هزینه شده که زمینه اشتغال ۱۳۰ نفر را فراهم آورده است.

 پروژه‌های تسهیلاتی قابل افتتاح ۲۹ پروژه است این پروژه‌ها شامل ۹پروژه در بخش باغبانی با اعتبار ۲۷میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۵نفر، ۱۳پروژه در بخش تولیدات دامی با اعتبار ۳۵میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۰ نفر و هفت پروژه صنایع کشاورزی با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۹۱نفر می‌باشد.

در ایام دهه فجر عملیات اجرایی یک پروژه آب و خاک آغاز می‌شود، برای شروع عملیات اجرایی این پروژه ۲۶۵ میلیون تومان اعتبار دولتی اختصاص یافته که این پروژه نیز ۱۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.