دستگاه‌های اجرایی زمینه توسعه کارآفرینی را در کرمانشاه فراهم کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند که زمینه‌های توسعه کارآفرینی در جامعه را گسترش دهند تا جوانان با توجه به علایق خود نسبت به تعیین رشته تحصیلی اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- افشین کریمی گفت: همگی موظف هستیم با توسعه کارآفرینی و سوق دادن جوانان به رشته‌های مختلف تحصیلی مانع از ایجاد استرس برای خانواده‌ها به منظور قبولی فرزند خود در رشته خاصی شوند. جوانان با آگاهی از ویژگی‌های رشته‌های مختلف و زمینه پیشرفت می‌توانند در مسیری گام بردارند که ضمن دستیابی به شغل پایدار در آینده بتوانند مسیر مناسبی را هم برای تحصیل انتخاب کنند و بی‌شک توسعه رشته‌های مهارتی مانع از ایجاد استرس برای خانواده‌ها در قبولی کنکور دانشگاه‌ها فرزندان می‌شود.

اطلاع رسانی به جامعه به منظور ادامه تحصیل جوانان در رشته‌هایی که خودشان علاقه دارند بسیار ضروری است و دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند که به توسعه کارآفرینی در جامعه کمک کنند. باید گرایش جوانان و دانش‌آموزان را به همه رشته‌ها فراهم کنیم و برای ایجاد سرمایه‌گذاری به منظور توسعه کارآفرینی نهایت اهتمام خود را به‌کار بگیریم. آموزش و پرورش و دستگاه‌های ذیربط آموزشی موظف هستند که مزیت‌های دسترسی به شغل را با توجه به علایق جوانان در جامعه تشریح و تبیین کنند.

انتهای پیام/ ط. پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.