رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از تلاش برای جلب رضایت اولیای دم مقتول در پرونده قصاص محیط بان کرمانشاهی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به آخرین وضعیت پرونده محیط بان محکوم به اعدام کرمانشاهی اشاره کرد و گفت : این پرونده پس از بررسی‌های دقیق در دادگاه کیفری استان به اتهام مباشرت در قتل عمدی منتهی به صدور حکم قصاص شد که هفته گذشته این حکم در دیوان عالی کشور نیز به تأیید رسید.

دادگستری استان به تأسی از آبیات قرآن و تأکید رئیس قوه مبنی بر ایجاد سازش و اینکه مصالحه باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، مجدانه در حال پیگیری و اخذ رضایت از اولیای دم مقتول و رهایی محیط بان از قصاص نفس می‌باشد.

مدتی پیش والدین مقتول با مراجعه به دادگستری با من ملاقاتی داشتند و در حالیکه از فقدان فرزند برومند و رشید خود بسیار ناراحت و متأثر بودند، اما در عین حال این عزیزان را خانواده‌ای فرهیخته و آگاه دیدم که به جلب رضایت از آن‌ها امیدوارم.

 به گذشت و بخشش حیات به این محیط بان کرمانشاهی توسط این خانواده امید بسیاری دارم،از همه شهروندان کرمانشاهی، روحانیت معظم، بزرگان و ریش سفیدان، فعالین فرهنگی و اجتماعی و اصحاب رسانه درخواست دارم ما را در این مسیر، جهت جلب رضایت از خانواده مقتول همراهی کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.