مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : بیش از ۷۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی استان در امسال توزیع شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- ایرج صفایی گفت : بیش از ۷۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی شامل نفت گاز، نفت سفید، بنزین و گاز مایع در مناطق روستایی و سخت گذر استان توزیع شده است.

 در پارسال شبکه تعاون روستایی استان موفق به توزیع بیش از ۱۰۲ میلیون لیتر انواع مواد سوختی میان روستاییان شده است.

در شبکه گسترده تعاون روستایی استان کرمانشاه بیش از ۳۰۰ واحد فعال توزیع کننده مواد سوختی در اقصی نقاط استان وجود دارد این واحد‌های فروش مواد سوختی، جمعیت ۹۰۰ هزار نفری روستایی در سطح استان را پوشش می‌دهند.

بیش از ۵۰ درصد سوخت ماشین‌آلات کشاورزی در استان کرمانشاه را شبکه تعاون روستایی استان تأمین می‌نماید.

خدمات رسانی به کشاورزان و روستاییان به عنوان یکی از مهمترین وظایف سازمان تعاون روستایی است با اتحاد و تعامل شرکت‌های تعاونی روستایی اقدامات خوبی برای حمایت از کشاورزان و روستاییان در استان در حال انجام است.

مهمترین رسالت شبکه تعاون روستایی ارائه خدمات به روستاییان و اعضای تشکل‌های تحت پوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه تعاونی‌ها است سعی ما این است که خدمات‌رسانی مطلوبی را به روستاییان به منظور تحقق شعار سال مبنی بر پشتیبانی و مانع زادیی از تولید برای ترغیب روستاییان به ماندگاری در روستا‌ها داشته باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.