مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : استقبال مردم این استان از طرح توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی و خرید این کالا‌ها با قیمت مناسب از طریق سامانه «بازرگام» مطلوب ارزیابی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : با وجود گذشته یک هفته از آغاز به کار سامانه بازرگام در کرمانشاه استقبال مردم از این سامانه مطلوب به نظر می‌رسد و روند افزایشی دارد.

 ساکنان شهر کرمانشاه اکنون می‌توانند از این سامانه استفاده کنند، زمینه راه اندازی سامانه برای سایر شهرستان‌ها فراهم است و در صورت ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی بازرگام در دیگر شهرستان‌های استان فعال می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکشین بازرگام به آدرس الکترونیکی https://kermanshah.bazargam.com/نسبت به ثبت سفارش اینترنتی کالا‌ها با نرخ مصوب اقدام کنند.

اکنون امکان ثبت سفارش برای خرید برنج هندی با قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی ۱۸۵ هزار تومان و تخم مرغ به ازای هر شانه ۳۰ عددی با قیمت ۴۳ هزار تومان در سامانه بازرگام کرمانشاه برای عرضه اینترنتی موجود است.

با راه اندازی سامانه توزیع اینترنتی کالا دیگر قیمت اضافی از کسی دریافت نمی‌شود، کالا‌های توزیعی این طرح با نرخ مصوب درب منزل به دست شهروندان خواهد رسید.

برای توزیع تخم مرغ و برنج هندی با قیمت مصوب هیچ کمبودی نداریم و تلاش می‌کنیم ظرف هفته آینده برنج تایلندی را هم به لیست اقلام توزیعی در سامانه بازرگام در کرمانشاه اضافه کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.