مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه از اختصاص چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمانشاه به کشت قراردادی گندم خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- ایرج صفایی مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : بر اساس آمار تاکنون بیش از چهار هزار هکتار کشت قراردادی گندم در کرمانشاه انجام شده که در شهرستان‌های گیلان‌غرب، سرپل‌ذهاب، دالاهو، اسلام‌آباد غرب، روانسر، جوانرود، کرمانشاه، سنقر و کلیایی و صحنه انجام گرفته است.

روند کشت قراردادی گندم در استان کرمانشاه ادامه داشته و با افزایش مساحت زیر کشت در شهرستان‌هایی که تاکنون انجام گرفته این سطح بیشتر از چهار هزار هکتار نیز می‌شود.

در جلسات تنظیم بازار هوشمندسازی شبکه توزیع در کرمانشاه کارشناسی شده و در اواخر آذرماه ۲ روز به صورت آزمایشی انجام شد و از شانزدهم دی ماه به صورت رسمی هوشمندسازی شبکه توزیع در کرمانشاه فعال شد.

 بازرسین قرارگاه امنیتی غذایی مربوط به حوزه جهاد کشاورزی است و فعالیت دارند جهاد کشاورزی با ۴۹۰ بازرس از بسیج و ۲۵ نفر از بازرسان جهاد کشاورزی بازرسی را انجام می‌دهد، اما ادارات تابعه برای بازرسی، افرادی را معرفی کرده تا در صورت نیاز فعالیت کنند.

در مورد امنیت غذایی هر روز ساعت ۶:۳۰ صبح به صورت ثابت در سازمان جهاد کشاورزی جلساتی برگزار می‌شود که نتایج این جلسات در بخش‌های مختلف متفاوت است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.