روح الامینی گفت: کمبود جمعیت، باعث مشکلاتی برای مردم کوهبنان شده است؛ بنابراین بحث اشتغال و دعوت از سرمایه گذاران را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - ششمین جلسه شهردار و اعضای شهر کوهبنان به منظور ملاقات چهره به چهره با مردم و انتخاب شهردار محله طالقانی و دروازه در مسجد امام حسین (ع)  شهر کوهبنان برگزار شد.

احمد محمدی در این جلسه گفت: همگان باید به فکر توسعه و راه اندازی واحد‌های صنعتی در کوهبنان و اطراف باشیم و  این شهرستان پتانسیل تبدیل شدن به قطب کشاورزی، صنعتی و توریستی در شمال استان کرمان را دارد که با وحدت، همدلی و همراهی این مهم امکان پذیر خواهد بود.

او گفت: در بحث کشاورزی کوهبنان در  کشت زغفران، گیاهان دارویی و غیره حرف برای گفتن دارد که این مهم در باغات شهرداری هم اجرایی خواهد شد.

به گفته شهردار کوهبنان در بحث جذب توریسم مذهبی، طبیعی، معادن و غیره کوهبنان در کنار آب و هوای مساعد ظرفیت‌های بالایی دارد و  راه اندازی واحد‌های بوم گردی و دعوت از مدیران تور‌های گردشگری داخلی و خارجی باید در دستور کار قرار گیرد.

او می گوید: درآمد روزانه شهرداری کوهبنان حدود چهار میلیون تومان  است که این مهم فقط جوابگوی هزینه‌های جاری شهرداری است و برای اجرای طرح‌های عمرانی، شهرداری کوهبنان با بحران جدی روبه رو است که حمایت نماینده مردم در مجلس و استاندار  کرمان را می‌طلبد.

به گفته  محمدی مایه تاسف و خسارت است که با تعطیلی کارخانه آسفالت کوهبنان به بهانه آلایندگی باید آسفالت را از شهرستان‌های مجاور خریداری کنیم که هم هزینه‌ها افزایش پیدا کرده و هم کیفیت پایین آسفالت را در بر دارد.

او همچنین گفت: ما تجهیزات اولیه و ابتدایی برای آسفالت معابر در کوهبنان نداریم که این مشکل باید با عنایت ویژه استاندار مرتفع شود.

شهردار کوهبنان گفت: باید سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت شوند و بدین منظور باید سنگ اندازی های اداری را با درایت کاهش دهیم تا سرمایه گذار با رغبت بیشتری برای تولید گام بردارد.

به گفته او نماینده مردم شهرستان در مجلس پیگیر درخواست‌ها و رفع مشکلات شهرداری و شهرستان است که باید با طرح‌ها، ایده‌ها و افکار او را حمایت کنیم.

 او می گوید: پیاده رو سازی، هرس درختان، نصب تابلو‌های ترافیکی، گل کاری میادین و بوستان‌ها، نصب تابلوی معرفی آثار باستانی و‌ مشاهیر، رنگ آمیری جداول و غیره در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار دارد.

جلسه شهردار و اعضای شهر کوهبنان

در ادامه حجت الاسلام داوود خالداری گفت: همدلی در بین اعضای شهر ستودنی است و مردم باید در کنار شورای شهر در صحنه باشند و در فضای حقیقی و واقعی تلاش کنند.

به گفته او مشکلات فراوانی در کوهبنان در سطوح مختلف وجود دارد که این مشکلات با همراهی و همدلی مردم و مسئولان، همراه با مطالبه گری دلسوزانه و منصفانه مرتفع خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر کوهبنان می گوید: با معرفی شهردار محله برای شناسایی و رفع مشکلات محلات با اولویت بندی نیاز‌ها اقدام خواهیم کرد و سعی در رفع مشکلات داریم؛ اما هیچ قولی به مردم نمی‌دهیم؛ چون بودجه‌های عمرانی شهرداری بسیار محدود هستند.

او گفت: به دنبال رایزنی برای راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت در کوهبنان هستیم و تا رفع مشکل کارخانه خرید آسفالت از شهرستان‌های اطراف را از دستور کار خارج کردیم.

 سید فهیم روح الامینی نیز در این جلسه گفت:در تلاش هستیم که کیفیت کار‌ها ارتقا پیدا کند. در حالی که درآمدزایی شهرداری کوهبنان تقریبا نزدیک به صفر هست و بدین منظور درآمد‌ها و هزینه‌های ۶ ماهه شهرداری  برای اطلاع شهروندان کوهبنانی در سایت قرار داده شده است.

او گفت: ما با نیت خدمت وارد عرصه شدیم ؛ بنابراین تمام تلاش خود را معطوف کردیم تا خدمات عادلانه بهتر و بیشتری در شهر صورت گیرد.

رئیس شورای شهر کوهبنان می گوید: کمبود جمعیت، باعث مشکلاتی برای مردم شهرستان شده؛ بنابراین بحث اشتغال و دعوت از سرمایه گذاران را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

به گفته روح الامینی شهردار محله باید فردی پرتوان، مردمی و فعال باشد که با خودیاری اهالی، آسفالت کوچه‌ها را در دستور کار قرار دهد.

در ادامه حاضران به مهم ترین درخواست‌ها و مشکلات محله طالقانی و شهر کوهبنان پرداختند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.