رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از تشکیل ۲۱کارگروه و کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در ایلام خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی که در محل اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد، گفت: ۲۱ کارگروه و کمیته ویژه ستاد برگزاری چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی در استان ایلام تشکیل شده که عمده فعالیت و خدمات این کارگروه‌ها با هدف خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان بوده است.

او با برشمردن برخی از خدمات مهم نظام در چهار دهه گذشته گفت: دگرگون شدن وضعیت زندگی قشر نیازمند و مستمند جامعه و توجه ویژه به این قشر از جمله مهم‌ترین دستاورد‌های نظام در این مدت بوده است.

او گفت: کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر استان ایلام هر ساله با ارائه و اجرایی کردن برنامه‌های متنوع با محوریت خدمت به قشر محروم و نیازمند از موفق‌ترین کمیته‌های ستاد دهه فجر استان است.

چراغی پور گفت: برنامه‌های پرتعدادی که هر ساله توسط کمیته همیاری ارائه می‌شوند به صورت ۱۰۰ درصدی اجرایی می‌شوند و اعتبارات قابل توجهی هم صرف اجرایی شدن این برنامه‌ها و خدمات می‌شود.

او همچنین گفت: دهه فجر بهترین فرصت بوده تا دستاورد‌های نظام در طول چند دهه گذشته برای مردم و خصوصاً قشر جوان تشریح شود.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: دهه فجر ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.