معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب انجام و این مساله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - محمدسبحان حسنی  در نشست ستاد دهه فجر گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در همه حوزه‌ها تکلیف را روشن کرده و هدفگذاری لازم انجام شده و راه‌های رسیدن به اهداف نیز را هم مشخص و ترسیم کرده است.

او با ذکر اینکه باید به این نقشه راه توجه ویژه کرد، گفت: برای اجرایی کردن برنامه‌ها و تکلیف‌ها باید تلاش شود و در این زمینه عزم لازم وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: امام خمینی (ره) با رهبری خود و نقشی که در هدایت نهضت اسلامی داشت، نظام جمهوری اسلامی را در کشور پایه گذاری کرد، برخی مدعیان مطرح کردند که انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد را نخواهد دید و نشان‌دهنده این است که برنامه‌هایی برای ضربه زدن به این نظام داشتند، اما نتوانستند.

حسنی با تاکید بر اینکه حضور باشکوه مردم در برگزاری مراسم‌ها حائز اهمیت است، گفت: بستر لازم برای حضور اقشار مختلف مردم بویژه جوانان نوجوانان در این آیین‌ها باید فراهم و جوانان به صحنه بیایند.

او گفت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است و برای خنثی کردن این توطئه‌ها باید هنرمندانه عمل کرده و با انجام برنامه‌های نوآورانه برنامه‌هایی تاثیرگذار اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر باید نقش آفرینی لازم در فراهم آوری زمینه حضور و مشارکت مردم در برنامه‌ها را داشته باشند گفت: هرجایی که نیاز به حضور مردم بوده بصورت خودجوش در صحنه حاضر شده اند، باید قدردان این نعمت بود.

حسنی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شرایط ناشی از کرونا در اجرای برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: دولت جدید با گفتمان جدید روی کار آمده و رویکرد آن کار میدانی و حضور در بین مردم است و مسوولان باید به این نکته توجه داشته باشند بطوریکه مردم در عمل باید این تغییر رویکرد را ببینند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.