با مشارکت بنیاد کرامت رضوی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) از امروز تا دهه فجر ۱۸ مادر نیازمند از زندان‌های سراسر کشور آزاد خواهند شد.

به گزارش آستان نیوز، از دهه آخر ماه صفر امسال طرحی با نام «نذر امام رضا (ع)» در مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی آغاز شد که هدفش آزادسازی زنان و مادران نیازمند زندانی جرائم مالی و غیرعمد است.

در این طرح که به همت بنیاد کرامت رضوی و با بهره‎مندی از مشارکت کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها و نیات خیرین، اجرایی شده تا امروز که سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر است، زمینه آزادسازی ۳۰ نفر از زنان و مادران دربند محکومیت مالی از سراسر کشور فراهم شده است.

آزادی ۱۲ زندانی با کمک کانون‌های خدمت رضوی

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در این باره  گفت: اجرای این طرح با مشارکت خادمیاران رضوی فعال در کانون‌های خدمت بانوان و خانواده سراسر کشور و کمک‌های نیکوکاران و خیرین تقویت شده و تا به امروز، که روز میلاد فاطمه اطهر (س) است، ۱۲ مادر زندانی با مشارکت این کانون‌ها آزاد شده‌اند.

به گفته دژبرد، این حرکت با تداوم کمک‌های مردمی، نذورات و همچنین همراهی ستاد دیه برای پرداخت نیمی از دیون زندانیان جرائم غیرعمد، تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

او گفت: با جشن گلریزانی که همزمان با شب ولادت حضرت زینب (س) و در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد، خیران نیک‌اندیش ۶۰ میلیارد ریال برای آزادسازی این زندانیان کمک کردند و پس از طی مراحل پایش و شناسایی مادران دارای اولویت، که با همکاری سازمان زندان‌ها انجام شد، روند آزادسازی ۱۸ بانوی دربند به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز شده و تا دهه فجر ادامه خواهد داشت.

با آزادی این ۱۸ مادر، تعداد کل مادران رها شده از بند با اجرای طرح «نذر امام» به ۳۰ نفر خواهد رسید و با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و همه خیران و نیکوکاران سراسر کشور، روز به روز تعداد مادران طرح پوشش این طرح بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.