بیش از یک هزار و ۸۰۰ دانش آموز در المپیاد رویش در فارس شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: هفتمین دوره المپیاد استانی بازی‌های فکری سرگرمی رویش در فارس از ۳۰ دی‌ماه در شیراز آغاز شده و تا امروز یکم بهمن ماه با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده ادامه داشت.

فاطمه عظیمی با اشاره به اینکه نزدیک به ۷۰ هزار دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی این مشابقات شرکت داشتند، گفت: نفرات اول تا سوم مرحله‌های آموزشگاه و منطقه هم‌اکنون در مرحله استانی حضور دارند.

معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: در این دوره از مسابقات نیز با استقبال خوبی از مناطق و دانش‌آموزان مواجه شدیم به طوری که نزدیک به ۴۳ منطقه از فارس در المپیاد رویش شرکت کرده‌اند و بیش از یک هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در مرحله استانی با هم به رقابت می‌پردازند.

عظیمی با بیان اینکه این دوره از المپیاد رویش در رشته‌های اتللو، جنگا، پنتاگو، لیوان چینی و روبیک برگزار شده است، گفت: داوران به صورت متمرکز در محل تعیین شده برای برگزاری مسابقات حضور دارند و هر بازی در یک تماس سه نفره شامل هر دو شرکت کننده و داور انجام می‌شود که مسابقات بصورت ویدئو کال و در بستر اپلیکیشن واتساپ در حال برگزاری است.

او با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی و بازآموزی ویژه داوران و مربیان قبل از شروع مرحله استانی، گفت: ۲۵ داور در این دوره از المپیاد در رشته‌های مختلف به داوری مسابقات می‌پردازند.

عظیمی گفت: از نفرات اول تا سوم مرحله استانی در برنامه اختتامیه المپیاد با جوایز نفیس تقدیر خواهد شد و بقیه شرکت‌کنندگان نیز گواهی حضور در مسابقات را دریافت خواهند کرد.

این مسابقات در رشته‌های اتللو، پنتاگو، جنگا، روبیک و لیوان چینی ویژه دانش‌آموزان دور اول و دوم ابتدایی و دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه برگزار می‌شود و به طور تقریبی در هر رشته و هر مقطع بیش از ۱۵۰ نفر شرکت کننده وجود دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.