استاندار فارس گفت: مردم شایسته بهترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات درمانی هستند و مدیران باید برای تحقق این امر تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد هادی ایمانیه در مراسم افتتاح مرکز سیکلوترون بیمارستان کوثر شیراز با بیان اینکه برای ارائه خدمات مطلوب درمانی به همه اقشار جامعه باید از کمک‌های خیرین بهره برد، گفت: در همه جای دنیا خیرین به کمک بخش درمان می‌آیند و دانشگاه‌های مهم درمانی و بیمارستان‌های مجهز دنیا به وسیله کمک‌های خیرین ساخته و اداره می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه بیمارستان کوثر شیراز با کمک‌های خیرین ساخته شده است، گفت: از روز اول این بنای خیر برای ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب به اقشار مختلف جامعه تاسیس و راه اندازی شد و با اعتماد به نفس گردانندگان و کمک‌های بی دریغ خیرین تاکنون بسیاری به بیماران صورت گرفته است.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکنون با خدمات عمدتا نرم افزاری بیمارستان کوثر را پشتیبانی کرده و مدیریت ارشد استان نیز در کنار گردانندگان این مرکز درمانی ایستاده است و خط قرمز ما کیفیت خدمات این مرکز درمانی است و به هیچ عنوان نباید کاهش کیفیت را بپذیریم.

استاندار فارس گفت: برای حمایت از اقشار محروم جامعه و تامین هزینه‌های درمانی نیز صندوقی در بیمارستان کوثر تاسیس شده است و تلاش می‌شود همه اقشار از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

سیکلوترون دستگاه تولید رادیودارو برای تشخیص و تعیین برنامه درمانی در بیماران مبتلابه انواع سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی و مغز و اعصاب است. متخصصان با تزریق این داروی رادیواکتیو و انجام اسکن PET برای بیمار، تفاوت بین بافت سالم و بافت‌هایی غیرسالم را تشخیص می‌دهند.

همچنین در این مراسم با حضور استاندار فارس یکی از بخش‌های اداری بیمارستان کوثر به بخش درمانی تبدیل شد و به منظور درمان بیماران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار