رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان صحنه گفت: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در روزهای آتی سامانه بارشی بسیار قوی همراه با برف، باران و کولاک در پی خواهد داشت که آمادگی اعضای کامل مدیریت بحران برای خدمات در مواقع و هماهنگی اعضا از نکات ضروری و قابل اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- علیرضا حیدری گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران باید در هر زمان از شبانه روز از آمادگی کامل برخوردار باشند زیرا حادثه و بحران زمان نمی شناسد.

مدیران توانمند افرادی هستند که بتوانند در شرایط بحرانی بهترین تصمیم‌ها را گرفته تا از میزان خسارت های جانی و مالی بکاهند و برنامه ریزی‌های منظم و تصمیم گیری مناسب در امور مدیریت بحران به منظور پیشگیری، کنترل و نظارت دقیق در این گونه از حوادث طبیعی را امری مهم و ضروری است.

در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و تدابیر دستگاه‌های اجرایی باید به گونه‌ای باشد که شاهد مشکلات حاد در سطح شهرستان نباشیم.

از مردم درخواست دارم از تردد غیرضروری خودداری کنند و هموطنان و رانندگان در صورت تردد، حتماً تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و خودروهای اداری نیز بصورت کامل تجهیز شوند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.