مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود گفت: با تلاش همکاران این امور مشکل قطعی آب شرب ۹ روستای بخش مرکزی این شهرستان که بر اثر بارش برف قطع شده بود، برطرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- غفار صالحی گفت: در جریان بارش برف و قطعی برق و همچنین یخ زدگی تاسیسات آبرسانی به علت شدت سردی هوا، آب روستا‌های کانی گل علیا، کانی گل سفلی، ترکه علیا، ترکه سفلی، خانم آباد، چشمه سفید، محمودآباد، تپه بور و خوشمکان در دو روز گذشته قطع شده بود.

با برقراری مجدد جریان برق و همچنین تعویض و تعمیر تجهیزات آسیب‌دیده از برف و سرما، آب پایدار این روستا‌ها از ساعت قبل وارد مدار شده است.

بارش شدید برف در منطقه در دو روز گذشته باعث مسدود شدن راه‌های ارتباطی به تاسیسات آبرسانی مجتمع خانم آباد شده بود که با توجه به شرایط سخت کاری، کولاک و تند باد شدید با تاخیر مواجه بود و با تلاش طاقت‌فرسای اکیپ حوادث و اتفاقات آبفای شهرستان، مشکل تاسیسات این مجتمع پس از ۹ ساعت برطرف شد.

 با توجه به سرمای هوا و جلوگیری از متحمل شدن هزینه، شهروندان شهر‌ها و روستا‌های تابعه درخواست داریم نسبت به عایق بندی مناسب کنتور آب با پوشال و خاک اره جهت جلوگیری از یخ‌زدگی اقدام نمایند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.