رئیس اداره مخابرات زرندگفت: متأسفانه در برخی موارد سرقت تجهیزات مخابراتی و دکل‌ها باعث بروز مشکلات عدیده در سطح شهرستان شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - جلسه بررسی مسائل و مشکلات اداره مخابرات شهرستان زرند با حضور صادق زاده فرماندار، حسن زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، خاندانی رئیس اداره مخابرات و اعضاء شورای اسلامی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

علی صادق زاده گفت: با توجه به اینکه اعضاء شورای اسلامی شهرستان نمایندگان مردم در شهر‌ها و بخش‌های تابعه می‌باشند بایستی ضمن برگزاری مستمر جلسات، پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان بوده و در جهت رفع نواقص تلاش کنند.

به گفته خاندانی رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند در حال حاضر بستر اجرای فیبر برای تلفن‌های ثابت تقریبا در تمام نقاط شهر در حال انجام می‌باشد.

اوگفت: در بخش یزدان آباد نیز فیبر نوری اجرا شده و ادامه آن در شهر سیریز، روستا‌های سنگ و شعبجره در حال انجام می‌باشد.

خاندانی می‌گوید: دو دستگاه دکل موبایل G۴ درجلال آباد نصب و راه اندازی شده و چند دکل نیز در محدوده شهر در حال انجام می‌باشد که جمعا در اواخر امسال تعداد ۱۱ دکل مخابراتی در شهرستان نصب و یا تغییر تکنولوژی می‌یابند.

رئیس اداره مخابرات زرندگفت: متأسفانه در برخی موارد سرقت تجهیزات مخابراتی و دکل‌ها باعث بروز مشکلات عدیده در سطح شهرستان شده که با همکاری مراجع ذیصلاح در حال رایزنی و رفع مشکلات می‌باشیم.

در ادامه پس از طرح مشکلات هر منطقه توسط اعضاء شورای شهرستان مقررگردید، مشکل تلفن‌های ثابت، آنتن دهی موبایل و اینترنت در سطح شهرستان و کمبود کارکنان اداره مخابرات از طریق نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای اسلامی استان و شورای عالی کشور پیگیری شود و در پایان صادق زاده در خصوص رفع مشکل باتری دکل مخابراتی شهر سیریز قول پیگیری به صورت ویژه داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار