مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بارش باران شب گذشته موجب آبگرفتگی روستا‌های بخش مرکزی قلعه گنج در جنوب استان کرمان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سعیدی ،مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بارش باران شب گذشته موجب آبگرفتگی روستا‌های بخش مرکزی قلعه گنج در جنوب استان کرمان و عدم دسترسی به ۱۷ روستای این منطقه شده است. همچنین بارش باران سیل آسای شب گذشته موجب قطع فیبر نوری جیرفت - کهنوج در ساعات نخستین صبح امروز شد که با تلاش چند ساعت اخیر شرکت ارتباطات زیرساخت اکنون ارتباط با این منطقه برقرار است.

سعیدی گفت:بارش باران در شب گذشته موجب بالا آمدن سطح آب رودخانه شهر کهنوج و آبگرفتگی چند منزل در چند محله این شهر شده است،چهار روستا در سوغان و یک روستا در بخش مرکزی ارزوئیه نیز دچار آبگرفتگی شده است.

او می گوید:همچنین بارش باران در رودبارجنوب موجب طغیان رودخانه آموزش و پرورش و جاری شدن آب در خیابان اصلی این شهر شده که آب به برخی محلات حاشیه رودخانه و تعدادی از منازل این مناطق ورود کرده است.

سعیدی گفت:برخی روستا‌های بخش مرکزی رودبارجنوب نیز به دلیل شدت گرفتن بارش‌ها درشب گذشته دچار آبگرفتگی شده اند.

به گفته او برخی روستا‌های حاشیه جازموریان دچار آبگرفتگی شده اند و در فاریاب نیز روستای مرادآباد وگزگنجی درگیر پدیده آبگرفتگی جزئی هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار