مدیر کمیته امداد شهرستان سروآباد گفت: ۱۲۰ فقره جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به نوعروسان تحت حمایت این شهرستان اهداء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - کوهسار قاضی زاده گفت: جهیزیه های اهداء شده شامل یک دستگاه یخچال، یک دستگاه بخاری، یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه اجاق گاز، یک دستگاه جارو برقی و یک دستگاه لباسشویی بود که برای هر جهیزیه مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

او می گوید: ارزش تمام جهیزیه های اهداء شده به نوعروسان تحت پوشش در مجموع بیش از ۱۵ میلیارد ریال بود که از محل اعتبارات امداد تامین و به نوعروسان اهدا شد تا در اول زندگی با مشکل روبرو نشوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان سروآباد  گفت: علاوه بر جهیزیه های داده شده به نوعروسان، کمیته امداد سروآباد به زوجین تحت حمایت این نهاد هم ۷۹۰ میلیون ریال به صورت نقدی پرداخت کرد.

قاضی زاده با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از ۱۳۰ خدمت در سرفصل های مختلف به مددجویان تحت پوشش ارائه می دهد گفت: واریز ماهانه کمک معیشت، اهدای جهیزیه و کمک های نقدی به زوجین تحت حمایت، پرداخت وام قرض الحسنه، کمک به پرداخت اقساط معوقه وام‌های دریافت شده، تسهیلات سربازی به فرزندان خانواده، پرداخت اجاره مسکن، تامین لوازم ضروری زندگی و کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان بخشی از خدمات این نهاد حمایتی به مددجویان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار