فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سروآباد گفت: بیش از یک هزار بسته معیشتی در بین روستا‌های تابعه این شهرستان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - سرهنگ محسن ایوانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سروآباد گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار سپاه شهرستان قرار گرفت.

ایوانی گفت: به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از یک هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان واقعی و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا در روستا‌های تابعه شهرستان توزیع شد.

او گفت: شناسایی نیازمندان و افراد بی بضاعت و آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا با همکاری کمیته امداد و بهزیستی و همچنین شورا‌های اسلامی و دهیاران انجام شد و خوشبختانه این بسته‌های معیشتی شامل نیازمندان واقعی شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سروآباد گفت: ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده پنج میلیون ریال بود و در مجموع برای تهیه و توزیع این بسته‌های معیشتی پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شد که در نوع خود بسیار باارزش و قابل توجه است.

ایوانی گفت: بسته‌های معیشتی شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، نخود، لوبیا، ماکارونی، خرما و مایع ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و اقلام دیگری بود که به همت بسیج سازندگی سپاه سروآباد تهیه و توزیع شد.

او می گوید: سپاه پاسداران شهرستان سروآباد از زمان شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان در راستای تحقق بخشیدن به منویات رهبر انقلاب بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی، اقلام بهداشتی، ماسک و بیش از ۱۰ هزار کارت هدیه در بین نیازمندان واقعی این شهرستان توزیع کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.