مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کردستان گفت: در ششمین مرحله از کمک‌های مومنانه این ستاد پنج هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و ۹۸ دستگاه ویلچر در استان توزیع شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کردستان در آیین توزیع این بسته‌ها که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان انجام شد، اظهار داشت: از زمان آغاز شیوع کرونا ۱۶۰ هزار بسته بهداشتی، معیشتی و لوازم التحریر به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در استان توزیع شده است.

طالبی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام راحل از ابتدای شیوع کرونا همه امکانات خود را برای کمک به نیازمندان بسیج کرد اضافه کرد: در مرحله ششم از این کمک‌ها، با همکاری خیریه‌ها و سمن‌ها این بسته میان خانواده‌هایی که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نیستند توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه هدف از این کار مشترک تقویت حلقه‌های میانی و توجه بیشتر به خیریه‌ها بویژه توسط خیرین جامعه است یادآور شد: ویلچر‌ها در قالب طرح مثبت حرکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام به بهزیستی استان کردستان اهدا می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کردستان اظهار داشت: در جریان این طرح ۲۷ هزار ویلچر از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ع) از معلولینی که این ویلچر‌ها را در یک کارگاه می‌سازند خریداری شده که در سراسر کشور توزیع شود که در این مرحله ۹۸ دستگاه ویلچر به بهزیستی استان کردستان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.