مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: امسال بیش از ۲۰ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به حساب بیماران نیازمند استان واریز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه تاکنون خدمات خوبی توسط بانک امانات پزشکی هلال احمر به جامعه هدف ارائه شده است، افزود: امسال بیش از ۲۰ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی براساس مدارک تایید شده توسط پزشکان معتمد به حساب بیماران نیازمند واریز شده است.

او افزود: جمعیت هلال احمر، از گذشته تاکنون خدماتی را به مناطق آسیب پذیر و کم برخوردار و با هدف تامین تجهیزات پزشکی و کمک معیشتی به اقشار ضعیف شروع کرده و امکانات خود را به میدان آورده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: در بانک امانات پزشکی این جمعیت ۷۴ کپسول اکسیژن، ۲۷ دستگاه اکسیژن ساز، ۵۰ عدد مانومتر و ۳۷ عدد پالس اکسی متر وجود دارد که در طول سال جهت استفاده در اختیار بیماران نیازمند قرار داده می‌شود.

جلالی یادآور شد: با توجه به نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی از مردم و خیران خواستاریم با اهدای کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، مانومتر، پالس اکسی متر، ویلچر و عصا یاریگر هلال احمر در کمک به بیماران نیازمند باشند.

او بیان کرد: انجام فعالیت‌های توانبخشی و بهداشتی و درمانی همواره یکی از اصلی‌ترین اقدامات جمعیت هلال احمر بوده که در این زمینه از توان خیران نیز بهره گرفته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.