اولین مرکز تجمیعی سه شیفته واکسیناسیون کرونا امروز توسط جمعیت هلال احمر کردستان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در ورزشگاه استاد پژوهش بهاران سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمرکردستان امروز در آیین افتتاح اولین مرکز تجمیعی سه شیفته واکسیناسیون کرونا اظهار داشت: این مرکز با توجه به نیاز شهر سنندج و با حمایت دانشگاه علوم پزشکی، سپاه پاسداران و آموزش و پرورش استان راه اندازی شد.

 جلالی افزود: در این مرکز از ظرفیت جوانان، داوطلبان، امدادگران و اعضای جمعیت هلال احمر استان به کار گرفته شده است و به عنوان اولین مرکز استان در سه شیفت صبح، بعدازظهر و شب ارائه خدمت می‌دهد.

او گفت: در مجموع ۸۰ نفر از اعضای جوانان، یک تیم کامل امداد و نجات و واکنش سریع و ۱۰ نفر از همکاران جمعیت استان موظف به همکاری تا پایان طرح هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد: در هر شیفت کاری ۲۰ نفر از اعضای سازمان جوانان که آموزش های لازم به آنها داده شده، ۱۰ نفر از پرسنل، یک تیم امدادی و یک تیم فوریت های پزشکی مشغول ارائه‌ی خدمت به همشهریان عزیزمان هستند.

جلالی اضافه کرد: پنج ایستگاه پذیرش و پنج ایستگاه واکسیناسیون در این مرکز به مردم خدمات ارائه می‌دهند و در صورتی که نیاز باشد این تعداد افزایش خواهد یافت.

او با اشاره به اینکه سه نوع واکسن آسترازنکا، سینوفارم و برکت در این مرکز تزریق می‌شود، افزود: هیچگونه محدودیتی در تزریق واکسن نداریم و تا هر زمان مراجعه کننده وجود داشته باشد واکسن برای آن‌ها تزریق می‌شود.

این مرکز بیست و چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان است که با همکاری هلال‌احمر، آموزش‌وپرورش و بهداشت و درمان در کردستان راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.