مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: دو جوان عضو جوانان هلال احمر در دهگلان با شعار «واکسیناسیون عقلانی‌ترین راه مقابله با کرونا» و با هدف تشویق مردم به واکسیناسیون عمومی علیه کرونا مسیر دهگلان تا سنندج را رکاب زدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با توجه به وضعیت قرمز استان، جوانان عضو هلال احمر مانند گذشته یاریگر کادر درمان و مدافعان سلامت بوده و با حضور موثر خود در مراکز تجمیعی واکسیناسیون عمومی نقش ارزشمندی را در پیشگیری از ابتلای مردم استان به کرونا ایفا نموده اند.

او افزود: از سوی دیگر امروز دو جوان هلال احمری شهرستان دهگلان به نام‌های ساسان فرهنگیان و بهزاد قادرمزی با شعار «واکسیناسیون عقلانی‌ترین راه مقابله با کرونا» مسیر بین دو شهر دهگلان و سنندج را رکاب زدند و با این اقدام نمادین خود تلاش نمودند که مردم را به واکسیناسیون عمومی تشویق نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در مراسم استقبال از این جوانان، این اقدام را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: جوانان هلال احمر همواره ثابت کرده اند که در همه‌ی مخاطرات حضوری پررنگ و اثربخش داشته و می‌توانند اقدامات مثمرثمر را انجام دهند.

او  افزود: در بحث کرونا نیز مانند سایر مخاطرات از اولین روز‌های انتشار این ویروس منحوس شاهد حضور جوانان عزیز عضو سازمان جوانان در همه‌ی برنامه‌های پیشگیرانه از جمله طرح‌های حامیان سلامت، ناظران سلامت و آمران سلامت بوده ایم و در بحث واکسیناسیون نیز این عزیزان دوباره پیشگام هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ضمن تقدیر از این عزیزان به گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در خصوص واکسیناسیون عمومی اشاره کرد و افزود: وظیفه‌ی انسانی تک تک ماست که افراد جامعه را به تزریق واکسن کرونا تشویق کنیم تا به زودی شاهد ریشه کنی این بیماری منحوس باشیم.

 جلالی در ادامه از رییس شهرستان دهگلان و همچنین مسئول امور جوانان این شهر که توانسته اند از ظرفیت جوانان هلال احمری به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.