مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اهدای ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند بین دانش آموزان نیازمند خدابنده خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: شیوع ویروس کرونا همه شئونات فردی و انسانی جوامع بشریت را تحت شعاع قرار داده و یکی از حوزه هایی که به شدت مورد تغییر و دگرگونی قرار گرفت، حوزه آموزش بود.

او بابیان اینکه کمیته امداد استان زنجان تمام تلاش خود را به کار گرفت تا هیچ دانش آموز نیازمند و محرومی از نعمت آموزش و تحصیل به خاطر این ویروس عقب نماند و عدالت آموزشی نیز برقرار شود، می گوید: با هم افزایی خیران و نیکوکاران از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از هزار و ۸۵۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند تهیه و بین خانواده‌های نیازمند و فاقد امکانات آموزشی توزیع شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان  علاوه بر تهیه اقلام آموزشی، لوازم التحریر، پوشاک دانش آموزان و کمک‌های نقدی و غیر نقدی، بیش از هزار و ۸۵۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند اهداء شده تا هیچ دانش آموزی به خاطر نداشتن لوازم کمک آموزشی غیر حضوری از درس و تحصیل عقب نماند.


برای تهیه ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند برای دانش آموزان خدابنده‌ای مبلغ ۸۰ میلیون تومان از منابع داخلی کمیته امداد استان هزینه شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.