صفری گفت:تاکنون ۴۹ هزار کد کیوآر بر روی صندوق‌های صدقات مشترکین در استان زنجان نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:  کیو آر یکی از روش‌های جدید پرداخت صدقه الکترونیکی است که توسط کمیته امداد در دست اجرا است و نیکوکاران می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند با اسکن این کد که بر روی صندوق صدقات نصب شده است، صدقه خود را به آسانی پرداخت کنند.

او  با بیان اینکه نصب لیبل‌های QR در استان زنجان از ابتدای دی ماه آغاز شده است، گفت: اجرای این طرح در استان با شتاب در حال اجراست و تاکنون ۴۹ هزار لیبل بر روی صنادیق صدقات مشترکین زنجانی نصب شده است.

صفری می گوید: بر روی صندوق های صدقات یک برچسب نصب می‌شود که مختص هر یک از مشترکین صدقات است که با اسکن این برچسب وارد صفحه پرداخت آنلاین می‌شوند و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی مبلغ مورد نظر به آسانی پرداخت خواهد شد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد از مزایای این طرح تسریع در پرداخت کمک به نیازمندان، امکان پرداخت صدقه در هر زمان و مکان و همچنین روشی آسان و مطمئن برای پرداخت صدقات است و  ۱۰۰ درصد صدقه پرداختی در هر شهرستان برای نیازمندان همان منطقه هزینه خواهد شد.

صفری  می گوید:خیرانی که تقاضای کد کیور آر اختصاصی دارند می‌توانند با شماره گیری تلفن ۳۳۷۷۸۱۹۵ درخواست خود را اعلام کنند  تا در اسرع وقت نسبت به اختصاص QR شخصی برای پرداخت صدقات و سایر کمک‌های این عزیزان اقدام شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.