بخشدار مرکزی بناب با انتقاد از روند دفن غیراصولی زباله ابراز کرد: زباله در این شهر در محل غیراستاندارد و به‌صورت غیراصولی دفن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  رضا لعلی بخشدار مرکزی بناب با اشاره به عدم نظارت شهرداری بناب به وضعیت بهداشتی میدان دواب این شهر گفت: هر هفته بیش از ۴ هزار خودرو در میدان دواب حضور دارند که اگر هرکدام یک کیسه نایلونی را در محل رها کنند، زباله روستا‌های اطراف را فرا می‌گیرد.

 درآمد حاصله از اجاره میدان دواب برای شهرداری است، ولی جمع‌آوری زباله‌های این محیط بر عهده بخشداری است و دهیاران روستاها.

 در صورت عدم تأمین خواسته‌های قانونی بخشداری از این محل ضمن تشکیل پرونده برای تأمین حق و حقوق روستائیان اطراف این میدان به مراجع قضایی شکایت خواهم کرد.

صیاد لطفی رئیس اداره حفاظت محیط زیست بناب نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت فنس‌کشی در محل دفن زباله گفت: فنس‌کشی محل دفن زباله مانع ورود زباله‌گرد‌ها و سگ‌های ولگرد می‌شود.

شهرستان بناب در ۱۱۰ کیلومتری مرکز آذربایجان‌شرقی و در جنوب این استان واقع شده و روزانه بالغ بر ۱۲۰ تن زباله این شهرستان در اطراف کوه‌های قره قشون که مرکز تفریحی و گردشگری مردم منطقه است، به‌صورت غیراصولی دفن می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: زباله ، تفکیک زباله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.