طرح مشترک اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی و بانک اقتصاد نوین در زهک به نمایندگی از ۲۳ طرح محرومیت زدایی در شمال استان سیستان و بلوچستان، به بهره برداری رسید.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - طرح‌های اشتغالزایی شامل ۱۰ باب استخر‌های پرورش ماهی و ۱۳ واحد دامداری است.

 قائم مقام کمیته امداد امام خمینی ره کشور گفت: این طرح‌ها شامل مشاغل استخر پرورش ماهی، دامداری، صنایع دستی و قالیبافی بوده که بصورت مشارکتی با همکاری بانک اقتصاد نوین اجرا شده است.

خاکسار  می گوید: بخشی از هزینه بصورت بلاعوض توسط بانک اقتصاد نوین پرداخت و بخشی از آن بصورت تسهیلات قرض‌الحسنه توسط کمیته امداد پرداخت شده است.

به گفته او  کمیته امداد امام خمینی ره در نظر دارد تا با هدف توسعه مشاغل خرد و خانگی و خودکفایی برای مددجویان تا پایان سال آینده با همکاری بانک‌ها ۵۰۰ هزار شغل جدید برای مددجویان خود ایجاد کند.

همچنین بلگوری مدیرعامل بانک اقتصاد نوین نیز گفت: بانک اقتصاد نوین در کنار تامین مالی پروژه‌های بزرگ پتروشیمی و نفت و گاز در کشور، طبق برنامه اجتماعی خود برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته را در دستور کار خود قرار داده است که در این راستا با همکاری کمیته امداد امام خمینی ره کشور اقدام به پرداخت هم تسهیلات و مبالغ بلاعوض برای برخی مددجویان کرده است تا شاهد رشد مشاغل و خودکفایی خانواده‌ها باشیم

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.