مسعودی معاون دادستان یاسوج گفت: صحنه درگیری نزاع دسته جمعی در منطقه بنسنجان شهر یاسوج بازسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - بیست و نهم آذرماه گذشته گروهی در یک نزاع دسته جمعی در منطقه بنسنجان شهر یاسوج موجب اخلال در نظم عمومی در این منطقه شدند که صحنۀ این درگیری در محل وقوع آن بازسازی شد.

مسعودی معاون دادستان یاسوج گفت: با تلاش پلیس ۴۸ ساعت بعد از درگیری در منطقه بنسنجان شهر یاسوج مجرمان و عوامل این نزاع دسته جمعی دستگیر و روانه زندان شدند.

او گفت: شب قبل این درگیری در یکی از پمپ بنزین‌های شهر یاسوج چند جوان با هم درگیر شدند.

مسعودی گفت: در این درگیری یک تن از ناحیه پا زخمی شد و هم اکنون در حال مداوا است و متاسفانه در شب قبل این حادثه که درگیری اتفاق افتاده بود هیچ پرونده قضایی تشکیل نشد.

اک از مردم خواست پیگیری درخواست‌ها و شکایات خود را را از مرجع قانون پیگیری کرده و از هر گونه اقدام خودسرانه پرهیز کنند.

نادریان معاون فضای مجازی دادستان یاسوج نیز در خصوص کسانی که چنین فیلم هایی را از درگیری‌ها و خشونت‌ها در فضای مجازی نشر می‌دهند گفت: دستگاه قضایی با همه کسانی که ویدیو‌هایی از خشونت و درگیری‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کنند برخورد می‌کند.

او به نشر چندین کلیپ در روز‌های اخیر در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: افرادی که این ویدیو‌ها را در فضای مجازی منتشر کردند شناسایی شدند.

نادریان گفت: علاوه بر برخورد با منتشر کنندگان کلیپ‌های درگیری در فضای مجازی با افرادی که با پیام گذاشتن برای چنین ویدیو‌هایی که موجب خشم بیشتر افراد می‌شود نیز برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.