مخلان نظم عمومی در چنگال قانون

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج از دستگیری و بازداشت دو تن از متهمان نزاع خیابانی در این شهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: ۲ تن از عوامل اصلی حادثه ی نزاعی که چند روز قبل در یاسوج اتفاق افتاد و فیلم آن در فضای مجازی بسیار بازنشر داده شد، با تلاش بسیار زیاد پلیس اطلاعات و نیروی انتظامی و با پا درمیانی و وساطت ریش سفیدان و معتمدین، معرفی و پس از انجام بازجویی روانه زندان شدند.

او افزود: تلاش ها جهت دستگیری و بازداشت سایر عوامل نزاع خیابانی ادامه دارد.

ملک حسینی در ادامه ی این مصاحبه، ضمن توصیه هم استانی ها به صبوری در مقابل چنین حوادثی، گفت: شایسته است هم استانی های عزیز، اولاً در رفتارها و مراوداتی که با هم دارند آستانه ی صبر و تحمل شان را افزایش دهند و سپس در خصوص این حادثه و جرمی که بین دو طرف دعوا رخ داد طرفین از قبل، همدیگر را می شناختند و یک انتقام شخصی بود.

او در خصوص باز نشر چنین فیلم هایی در فضای مجازی نیز اظهار کرد: اگر در آن لحظه ی اتفاق افراد کمی این صحنه را دیدند، اما بازنشر آن باعث شد که همه ی استان و تمام کشور این صحنه را ببینند.

دادستان یاسوج گفت: بازنشر این فیلم‌ها، خود بازنشر خشونت هست.

ملک حسینی به هم استانی ها توصیه کرد در صورتی که چنین صحنه‌هایی را مشاهده کردید، فیلم‌های آن را برای شناسایی مجرمان به دست پلیس برسانند، اما از باز نشر بی جهت آن در فضای مجازی خودداری کنند، چون تولید خشونت و باعث بدنامی مردم فهیم و فرهنگی استان خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.