کرامتی گفت:وضعیت جوی زنجان ازفرداتایکشنبه هفته آینده درحالت هشدار نارنجی است؛بنابراین ازمردم تقاضا می‌شودکه ازانجام سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به وضعیت هشدار نارنجی بارش برف و باران، وزش باد شدید، کاهش دما، کولاک و برف به تمامی اعضای ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بحران آماده باش اعلام شده است.

او با اشاره به اینکه به فرمانداران تابعه استان و صداو سیمای زنجان اعلام شده که نسبت به آگاه سازی و اطلاع رسانی جوی مبادرت کنند، گفت: بارش برف و باران از امروز پنجشنبه در زنجان آغاز شده، اما بیشتر فعالیت این سامانه طی چند روز آینده به وقوع  خواهد پیوست.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان شرکت‌های خدمات رسان استان نیز نسبت به تامین انرژی مورد نیازمردم با توجه به کاهش دما موظف شده اند، تا خللی در این خصوص به وجود نیاید.

کرامتی به لزوم همکاری مردم در چند روز آینده که وضعیت جوی استان نارنجی است اشاره کرد و از رانندگان خواست تا از انجام هرگونه سفر غیر ضروری خودداری کرده و در صورت الزام به انجام سفر حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

او می گوید: با توجه به وضعیت بارش‌ها و از طرفی وقوع وزش باد شدید به شهروندان توصیه می‌شود که ازایستادن در کنار ساختمان‌های نیمه کاره، داربست ها، درختان کهنسال و اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.