مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از صعود اعضای تیم کوهنوردی این دانشگاه به قله کوه تاسک در شهرستان سپیدان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محسن داودی گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار، ۹ عضو تیم کوهنوردی این دانشگاه، برنامه صعود به قله کوه «تاسک» با ارتفاع سه هزار و ۳۸ متر را اجرایی کردند.

او شخصیت شهید سلیمانی را الگویی تمام عیار برای اقشار مختلف جامعه، به ویژه ورزشکاران معرفی کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های مورد انتظار در جوامع ارزشی از ورزشکاران، صداقت، شجاعت و حمایت از مظلوم است که همه این ویژگی‌ها به وضوح در سیمای باطن و ظاهر آن بزرگمرد شهید، عیان و آشکار بود.

داودی با تاکید بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات کامل و استاندارد برای کوهنوردی به ویژه در فصول سرد و همچنین گذراندن دوره‌های آموزش‌های لازم برای ایمنی بیشتر، گفت: همه شرکت کنندگان در این برنامه کوهنوردی، پس از طی مسیر و صعود به قله، در سلامت و ایمنی کامل به شهر شیراز بازگشتند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از استمرار برنامه‌های ورزشی این مدیریت در مناسبت‌های ملی و مذهبی در ادامه طول سال و نیز تقویم مصوب در سال آینده خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار