مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری ایران برای همکاری با شرکت نفت خزر آمادگی کامل دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  حمید رضا گلپایگانی گفت: شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از متخصصان مجرب و بهره مندی از تجهیزات تخصصی در بخش‌های حفاری و همچنین خدمات یکپارچه فنی و مهندسی، برای همکاری با شرکت نفت خزر آمادگی کامل دارد.

 مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت می‌تواند علاوه بر اختصاص تجهیزات حفاری و استفاده از دانش فنی متخصصان در زمینه حفاری، خدمات جانبی به چاه‌های در حال بهره برداری و توسعه‌ای همکاری موثر نموده و با توجه به تنوع و یکپارچگی خدمات در اجرای پروژه‌های تبیین شده شتاب بخشی نماید.

 همچنین مدیرعامل شرکت نفت خزر گفت: در برنامه توسعه‌ای راهبردی پیش روی این شرکت توسعه میادین هیدروکربوری و حفاری چاه‌های اکتشافی و توسعه‌ای مدنظر قرار دارد که با توجه به توانمند‌های شرکت ملی حفاری ایران در این ارتباط، از همکاری و هم افزایی با این شرکت استقبال می‌شود.

مقرر شد تا نسبت به تنظیم توافقنامه همکاری‌های مشترک میان شرکت نفت خزر و شرکت ملی حفاری ایران اقدام و در اولین فرصت توسط مدیران ارشد دو شرکت امضاء و مبادله گردد و با توجه به پیش زمینه‌های همکاری، استفاده از پتانسیل‌های دو مجموعه در راستای تحقق اهداف بکارگیری شود.

همچنین‌تصمیم گرفته شد کارگروه‌های تخصصی با حضور متخصصان دو شرکت تشکیل شده و جنبه‌های مختلف همکاری فنی و تخصصی برای پیشبرد اهداف شرکت نفت خزر مورد بررسی قرار گیرد و در این راستا مباحث بازرسی و تعمیر تجهیزات در ابزار در گردش حفاری، تعمیر و نگهدلشت تجهیزات حفاری سکوی امیرکبیر و نیز بانک اطلاعات بروز شده عملیات حفاری و خدمات جانبی حفاری در دریا و خشکی مورد بازبینی و تحلیل قرار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.