مدیر امور برق منطقه دو اهواز گفت: برای افزایش ظرفیت شبکه برق تعداد ۱۰ دستگاه ترانسفورماتور با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیاردریال در غرب اهواز نصب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - شعاع عبداوی گفت: باتلاش همکاران به منظور افزایش ظرفیت و بهبود سطح خدمات تعداد ۱۰ دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت kva ۳۱۵۰ در غرب شهر اهواز در مناطق کیانپارس، کیان آباد و کیانشهر نصب گردید.

او گفت: افزایش میزان وابستگی به انرژی الکتریکی و ضرورت تامین برق پایدار و با ولتاژ کیفی مناسب درتابستان، نیازمند پیش بینی و برنامه ریزی دقیق و برآورد رشد مصرف دارد تا هم برق مورد نیاز مردم به سهولت در اختیار آن‌ها قرار گیرد و هم از ترانسفورماتور‌ها به عنوان یکی از تجهیزات گران و حساس شبکه مراقبت شود.

عبداوی گفت: طی این عملیات همچنین ساماندهی و افزایش تاب آوری شبکه نیز در دستور کار قرارداشت و تعویض تعداد ۲ دستگاه ترانس دارای روغن ریزی، اصلاح آرایش شبکه کابل خودنگهدار و ایجاد ۴ مورد طرح گلابی، تنشن کابل بطول ۱۲۰ متر، نصب ۵۱ عدد کلمپ ارتباطی خودنگهدار، نصب ۳۲ عدد کابلشو پرسی و اتصال ۱۲ هاتلین مسی نیز بخش دیگری از اقدامات انجام شده بود که با استفاده از ظرفیت داخلی شرکت انجام گردید.

به گفته مدیراموربرق منطقه دو اهواز اعتباراختصاص یافته به منظور انجام این عملیات ۳۷ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

ماه گذشته تعداد ۵۰ دستگاه ترانسفورماتور معیوب در نقاط مختلف شهر اهواز شناسایی و نصب شده است.

۲۹ دستگاه ترانسفورماتور معیوب در بافت مرکزی شهر اهواز با ۲۹ میلیارد ریال با هدف حفظ پایداری شبکه برق با ولتاژ کیفی و به منظور رفاه و آسایش مردم تعویض شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: توزیع برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.