در ۹ ماهه امسال ؛۹۲ نفر در تصادفات درون شهری استان کرمانشاه جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه-محمدرضا خشنودی رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به وقوع ۸۷ فقره تصادف فوتی در شهر‌های استان در ۹ ماهه امسال، گفت: متاسفانه در این تصادفات ۹۲ نفر جان خود را از دست دادند.

تعداد متوفیان تصادفات درون شهری استان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

از مجموع فوتی‌های تصادفات درون شهری ۸۳ درصد آن‌ها مربوط به کلانشهر کرمانشاه است.

همچنین از این تعداد فوتی، ۵۶ نفر آن‌ها یعنی ۶۱ درصد متوفیان عابرین پیاده بوده اند.

عمده تصادفات فوتی در کلانشهر کرمانشاه در سه معبر بزرگراهی رخ داده است و متاسفانه ۵۹ درصد فوتی‌های تصادفات در کلانشهر کرمانشاه در سه بزرگراه امام حسین (ع) -کمربندی غربی-، بزرگراه امام خمینی (ره) -کمربندی شرقی- و بزرگراه اشرفی اصفهانی (ورودی کرمانشاه از سمت بیستون تا تقاطع شهید سلیمانی) رخ داده است.

تنها وجود پل‌های عابر پیاده کافی نیست و باید این پل‌ها مکانیزه شوند تا انگیزه‌ای برای تردد عابرین پیاده ایجاد شود. همچنین در زیرپل‌ها نیز باید با نرده گذاری ایمن سازی لازم صورت گیرد.

تنها نصب ۵۰ متر نرده زیر پل کفایت نمی‌کند و باید در مسیر طولانی این موانع ایجاد شود که عابرین پیاده ناگزیر به استفاده از پل عابر پیاده شوند.

در ۹ ماهه امسال ۳۴۱۴ نفر در تصادفات درون شهری مجروح شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

عمده مجروحان دچار آسیب‌های سطحی شده اند.

تعداد تصادفات جرحی درون شهری استان در ۹ ماهه امسال  هم ۲۷۱۹ فقره می باشد و این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

تعداد تصادفات خسارتی درون شهری استان در ۹ ماهه امسال نیز ۲۶۹۵ فقره است و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.