رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه از توقیف یک هفته‌ای خودرو جزای دور دور‌های شبانه در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدرضا خشنودی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه گفت:طرح برخورد با خودرو‌هایی که شبانه در خیابان‌های شهر کرمانشاه اقدام به ایجاد مزاحمت از طریق صدای ناهنجار، حرکات نمایشی و دور دور کردن می‌کنند و با این کار خود آسایش عمومی را به مخاطره می‌اندازند آغاز شده است.

طرح برخورد با خودرو‌هایی که شبانه اقدام به حرکات نمایشی می‌کنند همواره در کرمانشاه انجام گرفته و بر اساس قانون خودرو‌هایی که همزمان ۲ تخلف حادثه ساز داشته باشند اعمال قانون و خودرو به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

دستگاه قضائی پس از دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر نارضایتی عمومی به ویژه در شهرک کسری و محله ۲۲ بهمن از رانندگان خودرو‌هایی که اقدام به مزاحمت‌های ترافیکی شبانه می‌کنند اقدام به صدور دستوری کرد که این خودرو‌ها در مرحله نخست به مدت یک هفته توقیف شوند.

صدور جریمه برای چنین رفتار‌هایی که سبب سلب آسایش مردم می‌شود کافی نبوده و توقیف یک هفته‌ای خودرو متخلفان به کاهش مزاحمت‌های شبانه کمک می‌کند و پلیس راهور با تقدیر از پشتیبانی دستگاه قضائی در برخورد با سلب کنندگان آسایش عمومی، با هر اقدامی که امنیت اجتماعی و روانی شهروندان را به مخاطره بیاندازد با جدیت برخورد خواهد کرد.

مأموران پلیس راهور شبانه در خیابان‌های کرمانشاه حضور داشته و در صورت مشاهده اقدامات هنجارشکنانه رانندگی با متخلفان برابر قوانین و دستورات برخورد می‌کنند و به صورت میانگین روزانه چهار خودرو به مدت یک هفته در پارکینگ توقیف یا ثبت توقیف می‌شوند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.