رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به نشست خود با معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: در این نشست مقرر شد سه کارگروه ویژه میان دولت و بخش خصوصی برای پیشبرد امور اقتصادی تشکیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران  در نشست مجازی با اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز اظهار کرد وگفت : اولین کارگروه مربوط به بررسی و تعیین تکلیف طرح‌های نیمه‌تمام در کشور، کارگروه دوم مربوط به استفاده از ظرفیت اتاق‌های سراسر کشور در تدوین برنامه‌ها و اجرای آن‌هاست و کارگروه سوم به بررسی چگونگی پررنگ شدن نقش بخش خصوصی در توسعه تجارت خارجی اختصاص دارد.

پیگیری بودجه ۱۴۰۱ توسط نمایندگان اتاق ایران از توافق با چند دستگاه دولتی برای تشکیل کارگروه مشترک  بسیارضروری است.

در این جلسه قرار شد تا کمیته چهارجانبه‌ای بین اتاق ایران، بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و گمرک در راستای اتخاذ تصمیمات و تدوین سیاست‌های ارزی و بانکی، تشکیل شود.

نهایی شدن تفاهم‌نامه مربوط به تشکیل کمیته مشترک بین اتاق ایران با قوه قضائیه اشاره شد.

سطح اثرگذاری بالای مردم خطه آذربایجان در تحولات سیاسی کشور در طول سالیان گذشته  و شرایط کنونی بسیار سخت است و پیش‌روی خود دنیایی از ابهام را شاهد هستیم که نگرانی‌های فعالان اقتصادی را دو چندان می‌کند.

مسائل اقتصادی حل نشود سایر دغدغه‌های جامعه هم برطرف نمی‌شود و امروز پیوند بین فعالان اقتصادی، بدنه دانشگاهی و سیاست‌گذاران هدفی است که همه آن را دنبال می‌کنند؛ اما سطح نتیجه با تلاش‌ها همخوانی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار