دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از طلاب و مبلغانی که قصد شرکت در ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب در حرم حضرت معصومه (س) را دارند، ثبت نام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -  به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ، براساس اعلام ستاد دیدار ۱۹ دی مردم قم با رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی امسال  نیز امکان ملاقات و دیدار حضوری مردم قم با رهبر معظم انقلاب در سالروز یوم الله ۱۹ دی میسر نیست و حضرت آیت الله خامنه‌ای در این روز  از طریق ارتباط زنده تصویری با هزاران نفر از قشر‌های مختلف مردم قم دیدار خواهند کرد.

 شرکت در این اجتماع باشکوه تاریخی که صبح روز یکشنبه ۱۹ دی ماه ساعت ۹ صبح در شبستان‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود، تنها با هماهنگی و صدور کارت مخصوص و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی میسر می شود از این رو دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از طلاب و مبلغانی که قصد شرکت در اجتماع باشکوه مردمی تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و بهره مندی از فرمایشات ایشان در شبستان‌های حرم مطهر را دارند، ثبت نام می‌کند.

طلاب و مبلغان می‌توانند با مراجعه به  نشانی اینترنتی www.Tablighnews.dte.ir  پس از ثبت نام و مطالعه موارد ذکر شده در این اجتماع با شکوه شرکت فرمایند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار