محبی پور گفت: بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال با رایزنی استاندار فارس از طریق بنیاد مستضعفان برای کمک به سیل زدگان این شهرستان اختصاص یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - اسماعیل محبی پور در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لارستان و بازدید از منطقه سیل زده بخش بیرم گفت: رئیس بنیاد مستضعفان طی تماس تلفنی با استاندار فارس ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان اعلام کرد که این مبلغ تخصیص یافته است.

او بر ضرورت آمادگی کامل تمامی نیرو‌های امدادی، خدمات رسان و همه اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان لارستان برای خدمات رسانی و رفع بحران در مناطق سیل زده به ویژه شهر بیرم تاکید کرد.

محبی پور گفت: تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های خدمات رسان موظف هستند با تمام توان و بسیج امکانات و نیرو‌های خدماتی، فنی، لجستیکی و ماشین آلات خود در منطقه حضور فعال داشته باشند.

معاون سیاسی استانداری فارس گفت: هیچ مدیری نباید به فکر تعطیلات پیش رو و روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری باشد و باید به صورت شبانه روزی و با مدیریت و فرماندهی داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در مناطق سیل زده این شهرستان حضور فعال داشته باشند.

او گفت: بحث تامین امنیت مردم سیل زده در کنار خدمات رسانی و رفع بحران ضرورتی غیرقابل انکار است که این مهم باید به صورت ویژه در دستور کار نیرو‌های امنیتی و انتظامی و به خصوص فرماندهی سپاه ناحیه لارستان قرار گیرد.

این مقام مسئول گفت: حضور مداوم و فعال مدیریت اجرایی شهرستان و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان در میان مردم و سیل زدگان نیز از دیگر ماموریت‌ها و ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محبی پور با حضور در بخش صحرای باغ لارستان و مناطق سیل زده شهرستان‌های لامرد و مُهر از نزدیک در جریان مشکلات و نحوه خدمات رسانی دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدمات رسان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار