نماینده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مناطق سیل زده جنوب فارس جهت وضعیت ارائه خدمات امدادی و سلامت بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - در پی وقوع سیل در جنوب استان فارس، نماینده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برای نظارت بر ارائه خدمات سلامت در مناطق آسیب دیده، به بیرم از توابع شهرستان لارستان و جونیو از توابع شهرستان مهر اعزام شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه که به عنوان نماینده دکتر «سید وحید حسینی» سرپرست دانشگاه در مناطق سیل زده حضور یافته است، گفت: بارندگی‌های روز‌های اخیر در استان، در برخی از شهرستان‌های فارس به ویژه منطقه بیرم از توابع شهرستان لارستان موجب وقوع سیل شد.

محمدجواد مرادیان با اشاره به آسیب منازل ساکنان این منطقه در اثر وقوع سیل افزود: یک تیم از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه برای بازدید از مناطق آسیب دیده و نظارت بر نحوه امدادرسانی به این مناطق اعزام شد که در این بازدیدها، روند ارائه خدمات سلامت در بیمارستان ها، پایگاه‌های اورژانس و مراکز خدمات جامع سلامت ارزیابی شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جونیو از توابع شهرستان مهر در بخش جنوب فارس را دیگر منطقه آسیب دیده در سیل اخیر اعلام کرد و یادآور شد: در ادامه این سفر از مناطق آسیب دیده این شهرستان نیز بازدید‌های نظارتی صورت گرفت و وضعیت ارائه خدمات امدادی و سلامت پایش شد.

مرادیان نظارت بر خدمات بیمارستان ها، پایگاه‌های اورژانس و مراکز خدمات جامع سلامت با هدف رفع کمبود‌ها و پیگیری نیازمندی‌های منطقه را هدف مهم این اقدام برشمرد که با حضور تیم‌های امدادی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.