فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری ۸ نفر اعضای باند حرفه‌ای سرقت کابل برق و مخابرات با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان -  سرهنگ محمد سرگزی فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های برق و مخابرات در سطح شهرستان مهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و کلانتری‌های این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت زنی هدفمند ۸ نفر اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت را شناسایی و آن‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه در حین سرقت کابل‌های مخابراتی یکی از مناطق شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ " سرگزی" با اشاره به کشف ۲۸۰ متر کابل مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت کابل‌های برق و مخابرات در سطح شهرستان مهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده خودروی‌های مشکوک، ناشناس و فاقد پلاک به خصوص در ساعات پایانی شب در اطراف ستون‌های برق مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و سارقان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.