با اقدام ضربتی پلیس ایرانشهر اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح منزل بلافاصله پس از سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ "حسن کیخا"، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی تماس یکی از شهروندان ایرانشهری با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام وی مبنی بر حضور سارقان مسلح در منزلش، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان در محل حضور پیدا کردند.

وی  گفت: با حضور مأموران در محل و طی تحقیقات اولیه از صاحبخانه مشخص شد، ۴ جوان ناشناس با سر و صورتی پوشیده به صورت ناگهانی وارد منزل وی شده و سپس با تهدید اهالی منزل با یک قبضه کلت کمری، اقدام به سرقت زیرو آلات، و تعدادی از وسایل با ارزش آن‌ها نموده اند و سپس به وسیله یک دستگاه سواری پراید از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: توجه به حساسیت موضوع، تمامی واحد‌های گشت انتظامی ایرانشهر مأمور دستگیری سارقان شده و با گشت زنی فعال پلیس در سطح شهر تلاش گسترده‌ای برای به دام انداختن آن‌ها آغاز شد.

سرهنگ کیخا گفت: در نهایت با تلاش صورت گرفته خودروی سارقان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در یکی از خیابان‌های ایرانشهر متوقف و هر ۴ سارق دستگیر و اموال مسروقه از منزل نیز کشف و به مالباخته تحویل شد.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری در پی دستگیری سارقان گفت: متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اقرار کردند.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات از سارقان برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر، امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و با اشاره به عزم جدی مأموران انتظامی در برخورد با سارقان و برهم زنندگان امنیت مردم، حمل و نگهداری هر گونه سلاح گرم و سرد غیر مجاز را از مصادیق بارز اخلال در نظم و امنیت عمومی دانست و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل سلاح غیر مجاز آگاه تا دیگر شاهد وقوع جرائم خشن در سطح جامعه نباشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.