فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق منزل، هنگام سرقت اموال یکی از منازل آن شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سرهنگ  احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: شب گذشته، در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و گزارش خبری مبنی بر حضور فردی ناشناس در منزل او، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان به آدرس اعلامی درخیابان امام رضا (ع) اعزام شدند.

وی گفت: فرد تماس گیرنده پس از حضور ماموران پلیس در محل بیان داشت که به همراه خانواده جهت کاری به خارج ازمنزل رفته بودیم که هنگام برگشت وحین ورود به منزل متوجه سر و صدا از داخل منزل و حضور فردی ناشناس شده که بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: ماموران با هوشیاری کامل وارد منزل شده و در عملیاتی غافلگیرانه، سارق را که در حال جمع کردن اشیاء و وسایل قیمتی از داخل منزل بود، دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

این مقام انتظامی گفت: متهم ۳۰ ساله که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت پس از انتقال به کلانتری، در بازجویی‌های فنی پلیس به ۶ فقره سرقت منزل درسطح شهر زابل اعتراف کرد.

سرهنگ ثمره حسینی  به معرفی متهم به مراجع قضایی به شهروندان در خصوص نصب حفاظ مناسب و دیگر عوامل بازدارنده برای پیشگری از سرقت منزل، هشدار داد.

وی گفت: رعایت نکات ایمنی قبل از خارج شدن ازمنزل، از عوامل مهم در پیشگیری از سرقت می‌باشد که ابتدایی‌ترین آن‌ها اطمینان حاصل نمودن از سالم بودن قفل‌های درب منازل می‌باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.