تدفین شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ۲۶ دی ماه امسال مراسم تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در جوار مسجد دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اصغر خیرخواه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت امروز در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: هرچه داریم از شهداست و دانشگاهیان بیش از هر قشری وظیفه معرفی عظمت آن‌ها به جامعه را دارند.

او افزود: ایثار و شهادت از والاترین ارزش‌های انسانی است و معرفی رشادت‌های شهدا به جامعه به ویژه جوانان از گام‌های مهم در تقویت باور‌های دینی و اعتقادی است.

خیرخواه تصریح کرد: فرهنگ شهادت با وجود مردم این مرز و بوم عجین است و این مسیر همواره پر رهرو بوده است، نمود عینی این اعتقاد را در مراسم دومین سالگرد شهید سربلندحاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور شاهد بودیم، با گذشت دو سال نه تنها این شهادت کمرنگ نشده، بلکه بیشتر از قبل دل‌ها را به خود جذب کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ملت ایران اسلامی همواره با جان و مال خود نگهبان نظام مقدس جمهوری اسلامی که متعلق به خودشان است، بوده اند در نوعی دیگر از این رشادت‌ها در روز‌های سخت مقابله با کرونا شاهد بودیم در سنگری دیگر مدافعان سلامت با صلابت و صداقت برای نجات جان مردم اقداماتی بی نظیر رقم زدند.

خیرخواه با اشاره به تدفین شهید گمنام در جوار مسجد دانشگاه طی هفته آینده گفت: باعث خرسندی است که با پیگیری‌های صورت گرفته خوشبختانه این توفیق نصیب دانشگاه شد که ۲۶ دی ماه امسال مراسم تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در جوار مسجد دانشگاه برگزار شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به کسب رتبه دوم جشنواره سلیمان سلامت توسط دانشگاه اظهار داشت: از همکاران روابط عمومی به خاطر ساخت مستند «جرگه» به کارگردانی مصطفی پلاشی که ۲۱ ماه رشادت مدافعان سلامت را به نمایش گذاشت و رتبه دوم جشنواره سلیمان سلامت از بین ۹۱ اثر رسیده به جشنواره را کسب کرد، تشکر میکنم.

خیرخواه با اشاره به بازدید روز گذشته استاندار از بیمارستان سیدالشهدا رودبار و قول‌های مساعد در تکمیل پروژه‌های خیرساز حوزه سلامت گفت: در راستای پیگیری برای ادامه روند احداث پروژه‌ها و تکمیل آن‌ها از طریق معاونت توسعه وزارت بهداشت جلساتی برگزار شد که اعتباری مصوب شد و پیگیر هستیم.

خیرخواه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته برای تأمین تجهیزات درمانی مورد نیاز منطقه یک دستگاه ام آر‌ای که به دنبال خرید آن بودیم به دانشگاه اهدا خواهد شد.

او افزود: دستگاه آنژیو بیمارستان امام خمینی جیرفت هم به زودی جانمائی خواهد شد تا اقدامی مهم در کم کردن الام بیماران منطقه انجام شود.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار