مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: سه شهید گمنام که در استان کرمان دفن شده بودند، پس از انجام آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدوی فرد ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت:۳۰ شهیددر سطح کشور شناسایی شدند که سه شهید از استان کرمان هستند، دو شهید اهل استان اصفهان، یک شهید اهل خوزستان و یک شهید شناسایی شده نیز اهل کرمان است که در شهرکرد تدفین شده است.

سرهنگ مهدوی فرد با عنوان اینکه شهید مهدی تحویلیان در سال ۱۳۸۷ در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان تدفین شده و متولد ۱۳۴۲ اهل اصفهان بوده و از نیرو‌های ارتشی است، ادامه داد: شهید محمد بدیعی که در شهر زهکلوت تدفین شده، متولد ۱۳۵۰ اهل کاشان از استان اصفهان هستند.

او با اشاره به اینکه شهید عبدالکریم ابدال‌زاده که در هنزاء رابر تدفین شده، متولد ۱۳۴۳ اهل خوزستان است، گفت: این شهید بزرگوار در عملیات والفجر مقدماتی در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسیده و این خانواده‌ها حدود ۳۹ سال چشم انتظار فرزندان شهیدشان بودند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه تعیین محل دفن شهدا با خانواده شهدا است و هر تصمیمی که این خانواده‌ها بگیرند ما در خدمتشان هستیم افزود: در خواست داریم که اجازه بدهند فرزند شهیدشان در استان کرمان بماند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار