سرمربی تیم‌ فوتبال استقلال گفت :در وقت‌های اضافه ۲ امتیاز حساس را برابر آلومینیوم اراک از دست دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت :بازی خوب و جان داری بود .پس از گل به بهترین نحو ممکن بازی را کنترل کردیم متاسفانه روی وقت اضافه حریف به گل رسید و ۲ امتیاز را از دست دادیم.

او ادامه داد :مالکیت توپ را داشتم اما موقعیت گلزنی نبود .به داور بازی اعتراض نداشتم اما فضای ورزشگاه خوب نبود .من نمی‌دانم بازی با حضور تماشاگر بود یا خیر .بوقچی ها حرکات خوبی نداشتند اما با این حرکات داور تحت تاثیر قرار می گیرد .فضا اصلا خوب نبود .افراد زیادی اطراف رختکن بودند.الفاظ بدی شنیده می شد که واقعا برای مردم اراک خوب نیست .جایی نبود که ما وارد رختکن شویم چون افراد زیادی پایین ورزشگاه بودند .پانصد نفرد امروز در ورزشگاه بودند.

مجیدی بیان کرد :هر ۲ تیم برای برد تلاش کردند و تنها چیزی که به نظرم جای بحث داشت فضای بد ورزشگاه بودند و هیچ فردی هم آنجا به این نفرات حرفی نمی زدند.با مدیریت باشگاه صحبت کنم تا در بازی های بعدی ما هم لیدر هایمان را به ورزشگاه بیاوریم.

سرمربی استقلال افزود :من به کانال‌های هواداری کاری ندارم .نفرات در منزل نشستند و نظرات خود را می دهند.من نظر کانال‌ها را نمی‌دهم .من و کادرم تصمیم می‌گیریم چگونه بازی کنیم .من به نظرات در کانال ها نگاه نمی‌کنم.

او افزود :بازی در شهر اراک سخت است و ما به دنبال ۳ امتیاز بودیم .ما موقعیتی به آلومینیوم ندادیم .سعی کردیم از گلی که زدیم آن را حفظ کنیم که نشد.

مجیدی افزود:من صحنه پنالتی را ندیدم و باید ببینیم بود یا خیر .در خیلی بازی ها داور پنالتی برای ما نگرفته است .کادر من هیچ وقت اعتراض نمی کند در حالی که کادر های دیگر این کار را انجام می‌دهند.

او تصریح کرد :فاصله تیم ها به هم نزدیک شده و حساسیت باعث شده تا تیم ها فقط به دنبال امتیاز هستند و زیبا بازی نمی‌کنند.

او گفت :من از ژستد راضی هستم و فوق العاده بازی می کند و از همه بازیکنانم راضی هستم.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.