باشگاه پرسپولیس با توجه به ابهامات در پرونده‌های اعطای امتیاز به بعضی از حریفان گل‌گهر سیرجان با صدور بیانیه‌ای خواهان تعیین تکلیف هرچه سریعتر لیگ شد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با توجه به طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده شکایت از باشگاه گل‌گهر و ابهامات موجود در رسیدگی و اعلام رای تا مسائل پس از آن، بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: با یک حکم عجیب و غریب در نحوه رسیدگی، مستندات و صدور و اعمال رای روبه رو هستیم. در پرونده بازیکن خارجی گل‌گهر با توجه به آن چه از سوی کارشناسان و مقام‌های رسمی مطرح شد، نتیجه‌گیری‌ای اتفاق افتاده که طی آن همه جوانب امر بررسی نشده. اتفاقاتی که در ادامه در حال روی دادن است نیز احساس خوبی را منتقل نمی‌کند. سه تیم سود برده‌اند و دیگران همه متضرر شده‌اند. این مساله تاثیر عجیب و حساب شده‌ای روی لیگ گذاشت.

این رای همچنین در حالی صادر شد که در جریان رسیدگی با مشکلات و ابهام‌های زیادی روبه‌رو بود. کارشناسان فن در صحبت‌های خود اشاره به اشتباهات فراوانی داشتند که در جریان رسیدگی اتفاق افتاد. حتی به قوانین و آیین نامه‌های خود فدراسیون اشاره کردند که موید همین نکته بود و بر اساس آن‌ها اصولا صدور چنین حکمی جایز نبود. در این ارتباط مثال‌هایی از فوتبال دنیا و حتی رقابت‌های داخلی هم ارائه شد که صدور چنین رایی را زیر سوال می‌برد. در متن رای هم که ابهام و عدم بررسی کافی دیده می‌شود. هنوز یکی از سوالات این است که چرا اصرار بر تعجیل در اعلام رای بود آن هم رایی که شاکله لیگ را به هم ریخت و پشتوانه قانونی کافی هم نداشت.

ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. پیش از این مدت زمان مشخصی اعلام شده بود که کمیته استیناف نظر خود را اعلام کند. پس چه شد؟ اگر بررسی به این میزان زمان نیاز داشت چرا کمیته انضباطی باید با آن سرعت رای را صادر می‌کرد؟ این کشتن زمان فعلی چه هدفی را دنبال می‌کند؟ آیا کسی توجه دارد؛ عادت کردن به این امتیازات و جدول چه تبعاتی دارد؟ به راستی چرا دیگر باشگاه‌ها که متضرر شده‌اند دیگر واکنشی ندارند؟ برای آن‌ها چه اتفاقی افتاده است؟ باشگاه گل‌گهر دیگر چرا صدایی ندارد؟ چه مسائلی در میان است که احیانا سال‌ها بعد درباره‌اش روشنگری اتفاق بیفتد؟

چطور است که بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال که سهم زیادی در این پرونده داشته، نقشش گم شده و سازمان لیگ که کارت بازی صادر کرده جوابگو نیستند. نمی‌شود در خروجی رای، فقط باشگاه پرسپولیس و بقیه باشگاه‌هایی که سکوت کرده‌اند ضرر کنند!

سخن ما این است که کمیته استیناف هر چه زودتر نتیجه بررسی خود را اعلام کند. اگر تخلفی اتفاق افتاده که محرز شده است بگوید. اگر در صورت تخلف، مستند قانونی برای صدور رای اهدای امتیاز به چند تیم وجود دارد، آن را مشخص کند. روشنگری کند که چه عاملی باعث می‌شود که بر خلاف رویه‌های بین‌المللی و داخلی عمل شود که سود خاصی نصیب خواص و ضرر نصیب اکثریت شود؟ اگر هم نه و رای باطل است که آن را بگوید. تکلیف باشگاه‌ها و لیگ روشن شود.

از سوی دیگر، با توجه به حساسیت امر و ابهام درباره بروز تخلف و همچنین بند‌های قانونی برای صدور رای، دلیل اعمال رای قطعی نشده در جدول مسابقات که در عمل باعث فشار روی کمیته استیناف برای تایید آن شده چیست؟ گذر زمان همچنین باعث عادت به این امتیازات و چینش جدول می‌شود و همه این‌ها در عمل فوتبال ایران و کمیته استیناف را برابر عمل انجام شده قرار می‌دهد و می‌تواند منجر به مصلحت اندیشی‌ها شود که به عادت موجود دست زده نشود.

همه ما می‌دانیم لیگ فصل جاری تا چه حد سنگین و با رقابت فشرده همراه است. حتی یک گل می‌تواند شرایط نهایی جدول را دگرگون کند چه رسد به این که بر اساس یک پرونده با ابهام‌هایی که دارد به چند تیم امتیازاتی بدهند. نباید این‌گونه امتیاز گرفتن در فوتبال ایران به رسم و بدعت تبدیل شود، چون می‌توان برای تکرار آن، انواع سناریو‌ها را اجرا کرد. از سوی دیگر سوال است که آیا در سال‌های گذشته بازیکنانی، چون پاتوسی و استنلی نبوده‌اند که با بدون بازی‌های ملی در این لیگ حضور پیدا کردند؟ چرا در آن زمان خبری از این حرف‌ها و آرا نشد؟ آیا منافع تیم‌هایی خاص در میان بود که باید لحاظ می‌گردید؟

از سوی دیگر چرا به پرونده‌ای موازی و مشابه با همین پرونده باشگاه گل‌گهر توجه نشد و حکمی صادر نگردید. در آن پرونده هم براساس قوانین داخلی با موضوع بازیکن خارجی روبه‌رو هستیم. قاعدتا رفتار و رای باید برای هر دو مشابه باشد. در آن پرونده مشخصا از سوی ناظر بازی اعلام شد که دو بازیکن تیم تهرانی بدون مجوز وارد بازی شده‌اند. اگر قانونی هست باید برای همه اجرا شود و اگر قانونی نیست که آن رای چه‌طور صادر شد؟ چه قدرتی وجود دارد که می‌تواند یک جایی منجر به صدور رای بدون قانون شود یا این که جلوی اجرای قانون را گرفته باشد؟ باشگاه نساجی تاکنون بار‌ها اعتراض کرده که چرا به شکایتش رسیدگی نمی‌شود.

یکسری مسایل واضح و روشن وجود دارد که به آن‌ها توجهی نشده و جای سوال دارد. درست در همین زمان هم پرسپولیس و سپاهان باید براساس یک رای در زمین بی‌طرف از هم میزبانی کنند که این هم باز به سود تیم خاصی شده است که همه این ابهامات را موجب شده است.

بار دیگر تاکید می‌کنیم نتیجه این پرونده باید هر چه زودتر مشخص و اعلام شود. بلاتکلیف بودن لیگ و تیم‌ها به چه قیمتی و به سود کیست؟

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۴ دی ۱۴۰۰
جالب بدون کوچکترین تحقیقات بدون مدرک گل گهر را امتیاز کم کردن ولی استقلال را با مدرک نمیخوان کاری کنن
Iran (Islamic Republic of)
بی نصیب از آسیا
۲۳:۰۶ ۱۱ دی ۱۴۰۰
فرهنگستان لنگ:
بیانیه= ما حرفمون را در زمین میزنیم. خخخخخخخخخ.. قهرمانی آسیا حسرت لنگپولیسیا. ۶۰ سال حسرت جانکاه.
Iran (Islamic Republic of)
بی نصیب از آسیا / قهرمان فیک ایران
۲۳:۰۱ ۱۱ دی ۱۴۰۰
جالبه. از گل گهر امتیاز کم شده ولی لنگیا پماد لازم شدند اون هم از اون پمادهای کره ای و ژاپنی بعد از فینال. خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۰۷ ۱۱ دی ۱۴۰۰
واقعا عجیبه ..خیلی از پروندها ماها وحتی سالها در کمیته بی عدالتی خاک میخوره ولی این پرونده در مدت 10روز تعین تکلیف شدوعجیب تراینکه چرا به کمیته استیناف نمیره ...البته کمینه امضباطی سالهست به کمیته ارتجاع تبدیل شده وعلت ان هم یه شخص معلوم الحال است والان که کل فدراسیون فوتبال فساد ورانت وبیعدالتی فراگرفته والبته خدا جای حق نشسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۱ دی ۱۴۰۰
واقعأ رأی عجیبیه، یه تیم تخلف کنه اونوقت برن امتیاز بدن به سه تیم دیگه، جلالخالق
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۴۲ ۱۱ دی ۱۴۰۰
راستی بابت جعل و فساد پرونده طارمی هنوز بازه. پرونده ای که بدستور اردوغان مختومه شد. ولی ابعاد جعل و فساد در آن پرونده باز و باشگاه استقلال پیگیر. دوران بزن و در رو تموم شد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۴۰ ۱۱ دی ۱۴۰۰
خیلی جالبه واقعا. متاسفم برای سردبیر ورزشی این خبرگزاری که همچین بیانیه هایی رو نشر میده. اصلا این پرونده چه ربطی به تیم پیروزی داره. دوما موقعی که تیم پیروزی بدون بازی جام میبرد و امتیاز میگرفت در حق بقیه تیم ها ظلم نبود؟الان که استقلال قانونی 2 امتیاز بابت تخلف گل گهر گرفته تیم پیروزی دلش براش سوخته؟ دست بردارید از این بازی رسانه ایتون. دیگه جواب نمیده. دیگه بابا مسعودی نیست. مرد باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۱۱ دی ۱۴۰۰
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۱:۰۶ ۱۱ دی ۱۴۰۰
تا سال قبل که بابا مسعود بود و همه چی بر وفق مراد. امسال که عدالت حاکم شده زور اومده؟ لطفاً یک بیانیه هم در مورد پنالتی سوخته استقلال در دربی بدید لطفاً.
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۰۰:۰۳ ۱۱ دی ۱۴۰۰
تیمی که به اصطلاح شما دولت قبل حامیش بوده بهترین مربیشو پولشو ندادن تا رفت (برانکو) بعد هم کالدرون که داشت خوب نتیجه می گرفت فراری دادن چند تا بازیکن خوب خیلی راحت فراری دادن علیپور بیرانوند بشار خلیلزاده کنعانی احمد نور و ... چند تا مدیر تغیر کرد یکیش این مردک دندانپزشک که تیمو بهم ریخت با پنجره بسته و 12 . 13 بازیکن قهرمان ایران شد و رفت فینال آسیا 2 بار در پنج سال همیشه قراردادای پرسپولیس کمتر از رقیباش بوده و همیشه گفته همه تیمها قراردادشون بزارن تا مردم ببینن ولی چون معلومه که پرسپولیس کمتر از بقیه خرج میکنه این کار انجام نمیشه آبیها یه دروغ تکرار کردن خودشون باورشون شده در صورتی که هر مشکلی که الاستقلال داشته پرسپولیس بیشترشو داشته استقلال استرا و شفر رفتن پرسپولیس برانکو و کالدرون استقلال مددی رو داشت که تیمو به هم ریخت اینطرفم رسول پناه نمیدونم این کمکی که میگن شده از کجا بوده ما که نفهمیدیم همیشه تیم پول نداره بازیکن خوب بگیره همین ستاره هاشم از دست داده بیشترین سودم از داوری که آخر فصل مشخصه کیسه میبره همیشه همینطور بوده این دربی آخرم که پنالتی واضح روی امیری که موقعیت شوت به دروازه رو با هل دادن خراب کردن نمیبینن که اگر میگرفت و گل میشد نتیجه تغییر میکرد یا گل سالم پرسپولیسو نمیگیرن یا با دست به پرسپولیس گل میزنن وووو .. ولی ما خدا رو داریم بیشترین هوادار در آسیا رو داریم غم نداریم همیشه قهرمانیم تلویزینم که کلا استقلالیه میدونم اینو نمیزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۰ دی ۱۴۰۰
من استقلالیم ولی به نظرم در حق گل گهر ظلم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۱۱ دی ۱۴۰۰
من استقلایم یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۰۹ ۱۱ دی ۱۴۰۰
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۰ دی ۱۴۰۰
بابا!!!!!!!!!!!!!!!!! داداش بیا پایین سرمون درد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
امیر .م
۲۳:۱۰ ۱۰ دی ۱۴۰۰
دلیل اینهمه حمایت از تیم پیروزی در رسانه ها چیه واقعا؟باشگاه خبرنگاران رسالت شما نشر این مطالب زرد که باعث عصبانیت نیمی از جامعه میشه هست؟دست بردارید لطفا و اجازه بدین مراجعی که صلاحیت دارن به موضوع رسیدگی کنند.خسته شدیم از اینهمه تبعیض بخدا
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۳:۵۰ ۱۰ دی ۱۴۰۰
امتیاز معیشتی و پنالتی های الکی و... کم بود حالا هم جام می خواهید می خواهید از این به بعد هر هفته ۴ امتیاز به شما بدهند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۱۲ ۱۱ دی ۱۴۰۰
چه حمایتی برادر من ...شمااز صبح ساعت6/30تلویزیون روشن کن شبکه 1اقای مهدی توتونچی ساعت 7/3شبکه 3والی اخر همش مهمون برنامشون استقلالی هستد ..شبهای فوتبالی الی اخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۰ دی ۱۴۰۰
واقعا در حق گل گهر نامردی شده ۹ امتیاز کم نیس ک ازش گرفتن ب تیمهای دیگه دادن حرووومتون ...بی انصافا خدارو خوش میاد امتیاز مفت بگیرن من ن طرفدار گل گهرم ن چیزی دیگه اما شماها ک ایی رای صادر گردین آه تیم گردنتون تا قیامت گل گهر مدعی قهرمانی بود روحیه شونو خراب کردین تیم باید تو مسابقه نتیجه بگیره ن پارتی بازی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۸ ۱۰ دی ۱۴۰۰
چطور به پیروزی تو بازی با سپاهان ۳ امتیاز دادن ،خوشتون اومد ؟الان فشار میاد بهتون!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۳:۵۳ ۱۰ دی ۱۴۰۰
سپاهان در زمان خودش حاضر به بازی نشد و مثل شما که به ترکیه فرار کردید فرار کردند خواهشا بفهم بفهم دوچرخه سواران کیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۰ دی ۱۴۰۰
هر موقع سرنوشت پرونده های تخلف لنگ بابت طارمی و ترابی و ... مشخص شد اینم مشخص میشه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۱۵ ۱۱ دی ۱۴۰۰
برای پرونده طارمی هم بازیکن هم باشگاه به حکم فیفا مچازات شدن ...بی زحمت یه سر به کشو کمیته انضباتی بزن ببین موریانه ها حکم کسر امتیاز از کیسه رو که مرفاوی گرفته بود نخوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۰ دی ۱۴۰۰
وقتی مربی لنگ میاد تو مصاحبش بجای متضرر میگه ما(متضرزر) شدیم اینجا مشخصه که اینا نه سواد دارن ونه قانون رو میدونن ۵سال سلطانیفر عادتون داد اینجوری باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۱ دی ۱۴۰۰
با این امتیاز باد آورده ببینیم آخر فصل هم اینقدر بلبل زبانی یا میرید تو غار هر چند شما پروار از این حرف هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۰ دی ۱۴۰۰
در پاسخ به یک بیانیه‌ی غیرحرفه‌ای و مداخله‌جویانه

باشگاه استقلال نسبت به صدور بیانیه‌ی غیرحرفه‌ای و مداخله‌جویانه یکی از باشگاه‌های رقیب علیه رأی اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.


پس از صدور رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده مهاجم گابنی باشگاه گل‌گهر، برخى از باشگاه‌ها كه هيچ‌‌گونه نقش يا سمتی در اين پرونده نداشته‌اند به منظور جبران نقاط ضعف و عملكرد خود به وادی توجيه ‌رفتار غیرقانونی افتادند که در گفت‌وگوها و بیانیه‌های مختلف قابل مشاهده است.

بر اين اساس خواسته صريح باشگاه استقلال با توجه به برخى موضوعات مطرح شده در بيانيه اخیر باشگاه مورد نظر؛ شامل نشر اكاذيب و تشويش اذهان عمومى و همچنين زير سوال بردن استقلال و عدالت اركان قضايى فدراسيون فوتبال، رسيدگى سريع و قاطع به اين تخلف آشكار است.
این اتفاق در ادامه رويكرد مغاير با رفتار حرفه‌ای از سوى اين باشگاه رخ مى‌دهد.

به شهادت رييس محترم كميته استيناف؛ دخالت و ورود باشگاهى خارج از دعوا جهت تاثيرگذارى در پرونده، عجيب و بى‌سابقه عنوان شده و بر همین اساس خواسته باشگاه استقلال برخورد قاطع و قانونى فدراسيون فوتبال با اين رويكرد غيرحرفه‌ای و مداخله‌جویانه است.

اولا برخلاف تخلف آشكار در انتقال مهدی طارمی يا قرارداد غیرقانونی خلعتبری با باشگاه رقیب تهرانی، در موضوع پاتوسی قبل از صدور مجوز بازی برای این بازیکن، از فیفا استعلام لازم گرفته شد و بر اساس آيين‌نامه وقت به صورت کاملاً قانونی براى استقلال به ميدان رفته و ادعاى مطرح شده در اين خصوص از جمله مصاديق نشر اكاذيب به شمار مى‌رود.


ثانياً طرفداران فوتبال موارد متعددى را به ياد مى‌آورند که در كشورهاى مختلف منجر به صدور رأی انضباطی سه بر صفر شده و "بر خلاف رویه‌های بین‌المللی و داخلی" خواندن چنين حكمى باز هم مصداق نشر اکاذیب و تشويش اذهان عمومى است. آن هم باشگاهى كه اهدای جام بدون برگزاری مسابقه را ظرف سال‌های اخیر تجربه كرده است.


رییس محترم کمیته استیناف تاکید می‌کند پرونده مهاجم گابنی هنوز به دست استیناف نرسیده اما باشگاه غير مرتبط به کندی صدور حکم استیناف معترض است.

از آنهایی که ناگهان یادِ ضرر و زیان تیم‌های دیگر افتاده‌اند، باید پرسید که وقتی نتیجه بازی سپاهان با پرسپولیس در فصل ۹۹-۹۸ با رأی انضباطی سه بر صفر شد و یک تیم سود برد و سایر تیم ها ضرر کردند، چرا از این همه بیانیه خبری نبود؟

مورد كذب ديگرى كه مورد اشاره قرار گرفته، تشبيه حضور قانونى بازيكنان استقلال در دو مسابقه فصل اخیر اين تيم است، در حالى كه ممانعت از حضور بازيكن جز با رأی رکن قضایی ممكن نیست و هيچ حكمى در خصوص حضور بازیکنان خارجی استقلال در بازی مقابل نساجی و يا گل‌گهر وجود نداشته و ندارد. حتى ناظر بازی استقلال مقابل نساجی ابلاغی مبنی بر جلوگیری از حضور بازیکنان خارجی استقلال در آن مسابقه ارائه نداده و در عين حال لازم به تاكيد است كه خوشبختانه فدراسيون، اركان قضايى و باشگاههاى طرف دعوا از حقوق و وظايف خود آگاهند و نيازى به ورود طرف غير مرتبط وجود ندارد.

همچنين مواردى مانند "ابهامات موجود در رسیدگی و اعلام رای" يا "حکم عجیب و غریب در نحوه رسیدگی" یا "صدور چنین حکمی جایز نبود" یا "چرا اصرار بر تعجیل در اعلام رای بود؟" یا "کشتن زمان فعلی چه هدفی را دنبال می‌کند؟" یا "باشگاه گل‌گهر دیگر چرا صدایی ندارد؟"، همگی مصداق روشن زير سوال بردن اركان قضايى فدراسيون فوتبال، تشويش اذهان عمومى و وارد آوردن اتهام به طرف‌هاى حاضر در دعوا، همچنين تلاش آشكار در مسير تاثيرگذارى بر روند رسيدگى به پرونده و تعيين تكليف براى كميته انضباطى و استيناف و اقدامى غيرقانونى ، غير اخلاقى و خلاف رويه فيرپلى از منظر قوانين بين‌المللى به شمار مى‌رود.
از ابتدا تا انتهاى اين بيانيه بارها از عباراتى به اين‌چنینی استفاده شده و بر همين اساس باشگاه استقلال حق اقدام قانونی را به عنوان يكى از طرف‌هاى حاضر و مرتبط با اين پرونده بر مبناى موارد فوق جدا از ترتیبات قانونی فدراسیون فوتبال برای خود محفوظ می‌داند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۰ دی ۱۴۰۰
استقلال از قدیم وندیم عادت کردهد۳ربر صفر بزنن ب نفعش
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۲۰:۲۳ ۱۰ دی ۱۴۰۰
چرا سرنوشت پرونده گل‌گهر مشخص نمی‌شود؟چون تنها راه جلوگیری از قهرمانی مجدددددد ارتش سرخ رو آوردن به چنین اتفاقاتیست که یکیش بریدن سر گل گهر سیرجانه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
۵۸سال بدون افتخار در اسیا ...فقط ۱ دقیقه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۰ دی ۱۴۰۰
ده سال تو ایران دریغ از ی جام هههه یبار ۶۰ سال پیش قهرمان شدن چهار جانبه تورنمنت راس میگین الان قهرمان بشین بدبختا تو ایرانم قهرمان نمیشین اگ امتیازات گل گهر نمیگرفان مشخص میشد استقلال الان کجای حدول بود
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۱۷ ۱۱ دی ۱۴۰۰
چون احتمالا یه قولایی بهش دادن واسه حضور در اسیا واینکه اگه این رای بشکنه وتیمای دیگه واسه گند کاری ارکان فدراسیون که مقصر اصلی هستند شکایت کنن بدجور تو مخمصه میفتن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۷ ۱۰ دی ۱۴۰۰
صالحی . نمی دانم چرا پیروزی اعتراض دارد و چرا فکر می کنند اعتراض آنها در رای تاثیر دارد؟ آخه توی این 6 سال وزارت بابا مسعود خدا بیامرز به جامهای سیاسی و اسنپی و کثیف بد عادت شده اند و یاد گرفتند با هوچی گری میشه جام الکی گرفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۰ دی ۱۴۰۰
کیسه با این امتیاز ها هم قهرمان نمیشه چون در حد قهرمانی نیست پس ولش کنید بزارید تو حال و هوای هیرو باشه خخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۰ دی ۱۴۰۰
من نمیدونم این لنگ چکارس چطور اون موقع که به نفع شما سه هیچ میشد خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۳۶ ۱۰ دی ۱۴۰۰
خوب شما حساب کن ته پیازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۰ دی ۱۴۰۰
فقط افراد فاسد هستند که از فساد حمایت میکنند.
لنگی نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۰ دی ۱۴۰۰
۳ بر صفر امتیاز مفت عادت دارین شماها گل گهر مدعی قهرمانی بود عمدا ایکارو باهاش کردن بی وجدانا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۰ دی ۱۴۰۰
آخه لنگ به تو چه؟ کم امتیاز مفت و جام قهرمانی اسنپی بردی؟ اقلا بذار بقیه تیم ها اعتراض کنن، تو چند سال اخیر حداقل سه جام را همینطور بردی
Iran (Islamic Republic of)
ارمان
۱۸:۲۹ ۱۰ دی ۱۴۰۰
کیسه ها امسال اگه از آسمون براتون امتیازهم بباره باز پرسپولیسه که قهرمانه ❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۰ دی ۱۴۰۰
طارمی چی شد
بدهکارهای فصل قبل که تعهد دادید که طلب بدهکارها بدین و بازیکن گرفتین و با همون بازیکن ها قهرمان شدید اما طلبکار پولش و ندید. هیچ کسی هم صداش در نیومد
پول پدیده چی شد؟
از پنج قهرمانیتون حداقل دو تاش شبه داره
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۷:۵۷ ۱۰ دی ۱۴۰۰
کیسه چند تا بازی هم از بازیکنان غیر مجاز استفاده کرد و هرطوری شده می خوان براش جام جور کنن راستی امتیاز معیشتی کیسه را هم باید حساب کرد که ماهانه بحسابش ریخته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۰ دی ۱۴۰۰
واقعا مسخره است.لنگ میگه بهتره تو زمین نتایج رقم بخوره.یادشون رفته سال قبل سپاهان به زور خودشو رسوند ورزشگاه و لنگ فرار کرد و بازی نکرد.چطور سال قبل نموندید نتیجه تو زمین رقم بخوره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۰ دی ۱۴۰۰
یک تیم هوچیگر که عادت کرده همیشه رای ها و سوت ها به نفع اون باشه و جام مفت و بی زحمت بگیره
اون دوران دیگه تموم شده، بابامسعود و مامان آذر رفتن الان باید زحمت بکشی و عرق بریزی، هرچند هنوز بعضی از داورای پولکی براتون بازی درمیارن ولی دیگه خبری از فساد سیستمی نیست
کم کم عادت میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۰ دی ۱۴۰۰
اره اجرلو هم نیومده شروع کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۰ دی ۱۴۰۰
بسوزید لنگیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۰ دی ۱۴۰۰
لنگی درخواب بیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۰ دی ۱۴۰۰
بالخره بعد از ده سال یک جام هم باید هر طوری شده بدن کیسه. راستی اگه از ای اف سی حذف بشید از پلی آف حذف شدید متخصص ها حخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۰ دی ۱۴۰۰
باشگاه گلگهر ساکته چون میدونن چه گندی زدن و همین که نرفتن دسته پایین تر هم راضی هستن.
باشگاه پرسپولیس شاکیه چون این همه جعل و تقلب بوده تو باشگاه شون بوده کسی چیزی بهشون نگفته! چون تیم سوگولی بودن!
از قضیه سپاهان و جام های اسنپی تا قضیه طارمی، خلعتبری، پورشه و کارت سوخت و صندوق محرومان و ارز دارو و فتوشاپ کاری واسه afc و ... ولی هیچ رایی علیه باشگاه پرسپولیس نبوده حالا گلگهر یه خلافی کرده ازش ۳ امتیاز کسر کردن.
چند نفر داخل باشگاه گلگهر اومدن ایمیل جعلی فرستادن و دست شون رو شده، خودشون هم به همین رای راضی هستن.
از نظرشون عدالت خوبه فقط زمانی که به ضررشون نشده باشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۰ دی ۱۴۰۰
نمی دونم چرا این وسط به باشگاه لنگ بیشتر از گل گهر فشار اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۰ دی ۱۴۰۰
اینا فک کردن نذری میدن؟ واقعا ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
کاش سر سوزن اطلاعات فوتبالی داشتید. چیشد شما که بیانیه نمی دادید الان اقای بیانیه ایران هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۰ دی ۱۴۰۰
دقت کنید این باشگاه همون باشگاهیه که به همه عالم میگه هوچی گر و همیشه یک شعار داره که ما حرفمون رو داخل زمین میزنیم! ههه
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۳۸ ۱۰ دی ۱۴۰۰
جالب شاه بخشیده شاقلی ول کن نیست آخه یکی نیست به اینا بگه شما کجای پیازین که اینقدر دست پا میزنین فکر کردین امتیاز خیرات میکنن که چیزی نصیب شما نشده
حالا دلسوز بقیه تیمها شدین ؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۷:۵۹ ۱۰ دی ۱۴۰۰
خوب لیگ هست و جمع کردن امتیاز بازی ها معلومه به ضرر پرسپولیس هست معیشتی خورهای کیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
اگر هرچه زودتر تکلیف این پرونده مشخص نشود؛ یحیی دستور برکناری صدری را صادر میکند تا او هم برود وردست رسولپناه. ای پسر بد. لطفا یکی بداد یتیمان پاپا برسد. خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
بی نصیب از آسیا / قهرمان فیک ایران
۱۴:۵۲ ۱۰ دی ۱۴۰۰
شاید میخان بعداز اعلام رای شکایت النصر؛ تعیین تکلیف کنند. شاید تا اونموقع لنگ بره دسته یک و دوتا قهرمانی های تقلبیش هم مالیده بشه. فینال تقلبی؛ قهرمان فیک ایران. خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۶:۵۴ ۱۰ دی ۱۴۰۰
آرزو بر جوانان عیب نیست.کیسه متوهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۰ دی ۱۴۰۰
راستی شما سابقه دسته سوم را دارید متخصصا
آخرین اخبار