نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نعمت امنیت، از بالاترین نعمت‌های خداوند است، گفت:امنیت امروز ایران اسلامی ثمره خون پاک شهیدان و تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی در داخل شهر‌ها و مرز‌های کشورمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، آیت الله سید محسن سعیدی گلپایگانی در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی که در سالن غدیر فرماندهی انتظامی استان ایلام برگزار شد، گفت: برقراری امنیت، معلول کار هنرمندانه و از خود گذشتگی نیرو‌های مسلح است و در سایه امنیت، علم، دانش، رفاه و آسایش رشد و توسعه می‌یابد و اگر امنیت نباشد، سایر نعمت‌ها نیز تحت تاثیر آن تحقق پیدا نمی‌کند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع الگوی حسنه پرداخت و گفت: بسیاری از آموخته‌ها و رفتار‌های ما از همین اسوه و الگو گرفته شده است.

او با بیان اینکه در همه احوالات زندگی نیازمند اسوه و الگو هستیم، گفت: در قرآن کریم، هم الگو‌های منفی برای عدم تبعیت و هم الگو‌های مثبت برای تبعیت و رسیدن به سعادت ابدی بیان شده است و انسان می‌تواند با پیروی از الگو‌های حسنه به هدف نهایی خود که همان قرب الهی است برسد.

آیت الله سعیدی گلپایگانی گفت: از جمله الگو‌های مثبت در قرآن شخص پیامبر است که ایشان را به عنوان الگوی حسنه معرفی می‌کند.

او با تسلیت ایام سوگواری ایام فاطمیه، گفت: حضرت فاطمه (س) از دیگر الگو‌های حسنه برای همه انسانهاست و مختص زنان عالم نیست بلکه همه مردان و زنان را شامل می‌شود.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری به شاخصه ولایتمداری حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) یک الگوی به تمام معنا بودند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.