شمس‌اللهی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهداء روحیه ولایت‌مداری و دفاع از کشور را دو چندان می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، عباس شمس‌اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهداء، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از‌ جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداء است.

او با بیان اینکه تکریم خانواده‌های شهداء تکلیف هر فردی است که نسبت به خون شهداء  ادای دین می‌کند، اظهار کرد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهداء و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

او با اشاره به اینکه همه مدیون ایثارگری شهداء و رزمندگان هستیم و امنیت و آرامش کنونی ایران حاصل رشادت‌های آنان است، مطرح کرد: تا زمانی که روحیه شهادت طلبی در جامعه حاکم است، دشمن نمی‌تواند آسیبی به نظام و آرمان‌های انقلابی وارد کند.

شمس اللهی بیان کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان و اعضای شورای پایگاه بسیج و کمیته ایثارگران شرکت به همراه نماینده اعزامی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران با جمعی از خانواده‌های معظم شهداء دیدار و گفت و گو نمودند و از ایشان دلجویی و تفقد کردند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.