یک مقام مسئول گفت : فردا در تمامی استان های کشور شاهد بارش باران هستیم، شدت این بارش ها در شهرهای جنوبی بسیار زیاد می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق ضیائیان مدیر کل پیش بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور گفت: طی امروز ما شاهد بارش‌های عجیب و سنگین در جنوب کشور و در استان‌های بوشهر، فارس ،سیستان و بلوچستان هستیم که منجر به خسارت می شود که از صبح امروز آغاز شده است.

او ادامه داد: طی فردا در برخی از دامنه‌ها شدت بارش کاسته می شود اما همچنان در استان های هرمزگان ،جنوب کرمان و استان سیستان بلوچستان بارش سنگین را خواهیم داشت.

پیش از این سازمان هواشناسی اعلام کرده بود که امروز (یکشنبه) در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی استان‌های یزد و اصفهان بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت، در استان‌های جنوبی و جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان رگبار و رعد و برق و در استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، مرکزی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شمال آذربایجان شرقی و غربی، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار